PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => C/C++ Developer (z doświadczeniem) <=

  • 1. Data: 2018-03-20 09:05:02
    Temat: Wrocław => C/C++ Developer (z doświadczeniem) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla międzynarodowej firmy, z siedzibą w Szwajcarii, lidera na rynku
    orpogramowania dla branży TSL, poszukujemy doświadczonego

    *****
    ***** C/C++ Developer (z doświadczeniem)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rozwój nowych funkcjonalności produktów firmy kierowanych do
    branży TSL
    * Bugfixing
    * Prowadzenie dokumentacji technicznej
    * Ocenianie i planowanie nowych funkcjonalności

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Wyższe wykształcenie techniczne
    * Doświadczenie w rozwoju oprogramowania
    * Minimum 3 letnie doświadczenie w C/C++
    * Praktyczna wiedza na temat zasad programowania obiektowego
    * Dobre umiejętności komunikacyjne
    * Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
    * Gotowość do podróży

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Praktyczna znajomość C# (.NET)
    * Znajomość testów jednostkowych (google mock)
    * Doświadczenie w pracy w Scrum
    * Doświadczenie w SQL, Visual Studio, GIT, HTML5, JavaScript

    ***** Proponujemy:

    * Trwające międzynarodowe projekty, które dosłownie tworzą lepszy
    świat dla milionów ludzi na całym świecie. To, co tworzymy,
    różni się od innej aplikacji biznesowej
    * Praca w młodej i dynamicznej, a jednocześnie dobrze ugruntowanej
    firmie
    * Przyjazna kultura międzynarodowa oparta na wzajemnym szacunku,
    zaufaniu i indywidualności
    * Wycieczki za granicę, np. do centralnej lokalizacji Klienta w
    Szwajcarii, z pięknym widokiem na największy wodospad w Europie
    z biura
    * Atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia pozapłacowe (w tym prywatna
    opieka zdrowotna, imprezy towarzyskie, finansowanie sportu i
    rekreacji)
    * Możliwość pogłębiania umiejętności, praktycznego uczenia się
    wielu technologii i szerokiego zakresu dziedzin biznesowych
    * Elastyczny czas pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1803