PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wieprz => Java Developer <=

  • 1. Data: 2022-11-28 18:15:07
    Temat: Wieprz => Java Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Firma działająca na 19 rynkach Europy, tworząca urządzenia do
    inteligentnego zarządzania budynkami, szuka osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Rozwój aplikacji Java w Cloud, pozwalających obsługiwać system
    smart home,
    * Współprojektowanie REST API wraz z zespołem back-end
    developerów,
    * Zespołowe opracowywanie architektury i implementacja rozwiązań.

    ***** Wymagania:

    * Doświadczenia z Java 11, RabbitMQ , Spring, Maven, GIT, Websocket.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Azure Repos, Azure Pipeline, Jenkins,
    * Doświadczenie w pracy z architekturą mikroserwisów oraz
    umiejętność jej projektowania,
    * Doświadczenie w projektach IoT.

    ***** Oferujemy:

    * Pracę przy rozwojowym projekcie, w dużym zespole specjalistów,
    * Pracę w metodologii Scrum (dwutygodniowe sprinty), na co dzień
    korzystamy z Microsoft Azure,
    * Procesy przyjazne developerom takie jak Continuous Integration,
    Continuous Delivery, Code Review,
    * Budżet szkoleniowy,
    * Elastyczne godziny pracy,
    * Stałe zatrudnienie.