PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Team Leader (obszar Sprzedaż & Marketing) <=

  • 1. Data: 2017-11-24 16:00:02
    Temat: Warszawa => Team Leader (obszar Sprzedaż & Marketing) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą,
    zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w
    związku z tym do naszego zespołu poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Team Leader (obszar Sprzedaż & Marketing)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem,
    * Tworzenie strategii biznesowej, planów oraz wizerunku marki,
    * Bieżące doradztwo i współpraca w zakresie sprzedaży usług B2B
    we współpracy z działem handlowym,
    * Wdrożenie polityki współpracy z Klientami,
    * Zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji kandydatów,
    * Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników,
    * Odpowiedzialność za budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
    * Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji do obszaru Sprzedaży &
    Marketingu,
    * Umiejętność zarządzania projektami,
    * Znajomość innowacyjnych narzędzi i tematów w obszarze HR,
    * Wysokie zdolności interpersonalne,
    * Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji biznesowych,
    * Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej oraz podległego
    zespołu,
    * Kreatywność oraz motywowanie do działania,
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
    * Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w realizacji projektów
    Employer Brandingowych.

    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/B2B,
    * Atrakcyjne wynagrodzenie,
    * Pakiet ubezpieczeniowy,
    * Lekcje języka angielskiego,
    * Niezbędne narzędzie do pracy (laptop, smartfon),
    * Biuro w Centrum Warszawy,
    * Elastyczne godziny pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>