PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Team Leader - Programista .NET <=

  • 1. Data: 2016-06-25 11:30:02
    Temat: Warszawa => Team Leader - Programista .NET <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera świadczącego profesjonalne usługi dla
    polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz innych
    czolowych firm z sektora finansowego, poszukujemy aktualnie na
    stanowisko:

    *****
    ***** Team Leader - Programista .NET
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie zespołem Programistów .Net,
    * Planowanie pracy zespołu i weryfikacja merytoryczna wyników pracy
    członków zespołu
    * Pełnienie roli eksperta technicznego w dziedzinie .Net
    * Projektowanie i implementacja systemów rozwijanych przez Firmę
    * Wsparcie Użytkowników systemów informatycznych odnośnie
    rozwijanych aplikacji
    * Opiniowanie dokumentacji analitycznej
    * Współpraca z pozostałymi Wydziałami Firmy

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenia wyższego, technicznego, wskazane informatyczne
    * Minimum trzyletniego doświadczenia w tworzeniu oprogramowania w
    języku C# i .NET
    * Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    korespondencję, czytanie i rozumienie dokumentacji
    * Znajomość:
    ** środowiska Visual Studio 2015 (lub starszych wersji)
    ** ASP.NET MVC, .Net Windows Forms, ORM (Entity Framework), DI
    ** języka T-SQL
    * Zaawansowanej znajomości SQL i T-SQL oraz doświadczenia w
    optymalizacji zapytań i baz danych
    * Doświadczenie w pracy nad dużymi bazami danych
    * Praktycznej znajomości narzędzi typu:
    ** continous integration
    ** code review
    ** automated testing
    * Pożądane kompetencje i cechy osobowe:
    ** osobowość lidera zespołu
    ** zdolności analityczne, sumienność, dokładność
    ** bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
    ** wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone obowiązki
    ** umiejętność pracy w zespole

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Praktyczne doświadczenie z usługami SSIS i SSRS dla SQL Server
    2012 oraz znajomość zagadnień związanych z CSS, JavaScript,
    HTML, JQuery
    * Znajomość zasad funkcjonowania rynku finansowego, a w
    szczególności funduszy inwestycyjnych/ubezpieczeniowych
    * Doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem

    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o umowę firma-firma
    * Udział w ciekawych i unikalnych projektach informatycznych oraz
    możliwość rozwoju zawodowego poprzez współpracę z
    doświadczonymi specjalistami
    * Pracę w doświadczonym, energicznym i przyjaznym zespole
    * Możliwość realizacji pasji i zainteresowań w Sekcjach Firmowych:
    Piłki Nożnej, Biegowej, Fotograficznej, Rowerowej, Szkółce
    Programowania i w warsztatach kulinarnych
    * Owocowe czwartki

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1606
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=cb5bee6489f3e387ccefd48eefbc5dab