PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Systems Architect (m/f) <= › Warszawa => Systems Architect (m/f) <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Systems Architect (m/f) <=
    Date: Tue, 13 Aug 2019 08:00:03 +0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, firmy tworzącej dedykowane platformy
    sprzedażowe, rozwiązanie e-commerce dla największych globalnych
    Klientów z branży finansowej, ubezpieczeniowej, audytowej czy
    produkcyjnej, działającej na rynku od ponad 20 lat, szukamy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Systems Architect (m/f)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Analiza posiadanych przez klienta systemów w kontekście
    realizowanego projektu
    * Projektowanie nowych rozwiązań, w zakresie:
    - wysokopoziomowej architektury systemu
    - integracji z innymi systemami
    - wymagań niefunkcjonalnych
    - wymagań funkcjonalnych
    - interfejsów użytkownika
    * Szacowanie pracochłonności realizacji (wycena) oraz
    przygotowywanie wsadu merytorycznego do ofert
    * Współpraca z zespołem przy implementacji rozwiązania:
    - specyfikowanie funkcji systemu i ustalanie zakresu
    - modelowanie baz danych
    - wsparcie dla programistów w trakcie developmentu
    - odbiór biznesowy zaimplementowanych funkcjonalności
    - tworzenie i utrzymywanie dokumentacji systemów
    * Współpraca przy koordynacji pracy, w zależności od potrzeb
    projektu
    * Współpraca przy analizie i optymalizacji procesów biznesowych
    klienta
    * Śledzenie trendów rynkowych

    ***** Nasze super wymagania:

    * Doświadczenie w projektowaniu, analizie lub implementacji systemów
    informatycznych (głównie aplikacji webowych)
    * Znajomość środowiska pracy LINUX, Jira, GIT
    * Znajomość podstaw SEO/SEM
    * Znajomość podstaw bezpieczeństwa informatycznego
    * Znajomość podstaw programowania (JAVA oraz technologie frontowe)
    * Znajomość relacyjnych baz danych
    * Język angielski na poziomie B2

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
    * Możliwość pracy zdalnej
    * Parking rowerowy
    * Zajęcia z fizjoterapeutami w firmie
    * Opieka medyczna