eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Specjalista ds zarządzania incydentami, problemami oraz u
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2018-07-17 09:15:02
    Temat: Warszawa => Specjalista ds zarządzania incydentami, problemami oraz u
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla jednego z naszych Klientów dużej, międzynarodowej firmy z
    branży retail, posiadającego sieć sklepów z dobrami
    konsumpcyjnymi, oraz rozbudowaną sprzedaż Internetową którego
    strony e-commerce odwiedza miesięcznie ponad 4 miliony klientów,
    aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds zarządzania incydentami, problemami oraz usługam
    *****



    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
    * Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu
    rozwiązań wspierających biznes
    * Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów
    informatycznych
    * Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
    * Ciągłe dopasowywanie oferty usług, ich zakresu oraz poziomu do
    wymagań klientów
    * Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i
    zarządzania wiedzą
    * Pełnie roli Incydent Managera i roli Continous Improvment Managera
    * Zarządzanie procesem obsługi incydentów i problemów
    * Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku
    oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
    * Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami
    i problemami, w tym ich monitorowania
    * Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i
    dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich
    ciągłego doskonalenia;
    * Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
    * Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
    * Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
    * Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami
    w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów
    * Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia
    oferowanych usług IT
    * Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania
    obszarów wymagających poprawy
    * Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie
    rozwiązania problemów i incydentów
    * Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na
    temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
    * Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów
    wewnętrznych i prezentacja ich klientom
    * Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele
    jakościowe i ilościowe
    * Zarządzanie i rozwój podległych pracowników


    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
    * Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
    * Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi
    systemy informatyczne;
    * Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów
    zewnętrznych;
    * Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
    * Orientacja na realizację celów biznesowych;
    * Umiejętność działania pod presją czasu;
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    * Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
    * Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.


    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w branży retail;
    * Umiejętności analityczne;
    * Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i
    przekonywania do innego punktu widzenia;
    * Certyfikat ITIL;


    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Laptop, komórka
    * Szkolenia dopasowane do potrzeb


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/26480-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=1807
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=83f7910673d704c53cbb9a845fd67692

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1