PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Specjalista ds. sieci i systemów IT - obszar bezpieczeńs

  • 1. Data: 2017-11-14 11:21:59
    Temat: Warszawa => Specjalista ds. sieci i systemów IT - obszar bezpieczeńs
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Naszym klientem jest firma specjalizująca się w dostarczaniu
    zaawansowanych rozwiązań z zakresu technologii oraz systemów
    informatycznych, będąca na rynku od kilkudziesięciu lat. W
    chwili obecnej prowadzimy rekrutację na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds. sieci i systemów IT - obszar bezpieczeństwa IT
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Realizacja usług na rzecz klientów zewnętrznych firmy
    * Wdrażanie rozwiązań sieciowych i systemowych z zakresu
    bezpieczeństwa sieciowego
    * Stały rozwój wiedzy zarówno w postaci uczestnictwa w szkoleniach
    zewnętrznych jak i bieżącego zapoznawania się z nowościami
    wśród partnerów jak i konkurencji
    * Stała i bliska współpraca z zespołem sprzedażowym
    * Merytoryczne wsparcie pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż
    * Doradztwo merytoryczne dla klienta na każdym etapie współpracy z
    klientem

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Praktyczna wiedza o konfiguracji systemów firewall / IDS / IPS /
    PDS / UTM
    * Praktyczna wiedza z zakresu budowy i konfiguracji sieci
    teleinformatycznych w oparciu o rozwiązania jednego z wiodących
    producentów rozwiązań sieciowych
    * Znajomość protokołów TCP/IP w sieciach
    intranetowych/extranetowych
    * Podstawowa wiedza z zakresu bezpieczeństwa sieci oraz systemów w
    tym rozwiązań webowych
    * Wykształcenie wyższe inżynierskie lub adekwatne doświadczenie
    zawodowe
    * Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie
    sprzedającej i wdrażającej produkty i usługi z obszaru
    sieci/IT Security
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na
    swobodną komunikację

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Wiedza z zakresu rozwiązań z obszaru IT Security
    * Doświadczenie w pracy z systemami klasy SIEM (np. Q-Radar)

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pracę przy innowacyjnych projektach, umożliwiających zastosowanie
    autorskich rozwiązań, w tym u Klientów, którzy wymagają
    najwyższego poziomu bezpieczeństwa
    * Dostęp do nowych technologii
    * Możliwość wdrażania swoich autorskich rozwiązań i pomysłów w
    tworzonych systemach
    * Atrakcyjny pakiet socjalny

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>