PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Senior Python Developer <= › Warszawa => Senior Python Developer <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Senior Python Developer <=
    Date: Tue, 13 Aug 2019 07:45:03 +0000 (UTC)

    Naszym Klientem jest międzynarodowa Firma z główną siedzibą w
    Wielkiej Brytanii, zajmująca się badaniami statystycznymi rynku
    i analizą danych. Działalność firmy rozciąga sie na kraje
    Europejskie, Amerykę Północną, Środkowy Wschód i Azję.
    Klient specjalizuje się w przeprowadzaniu internetowych badań rynku,
    do których zapraszani są użytkownicy z całego świata,
    aktualnie ponad 5 milionów próbek, a same badania przeprowadzane
    są zarówno przy pomocy aplikacji webowej jak i wersji
    mobilnej.Do rozwoju i przebudowy platformy Klienta szukam osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Senior Python Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Budowanie usług leżących u podstaw najnowszych aplikacji
    internetowych służących do zbierania opinii w sieci
    * Projektowanie rozwiązań w języku Python, przy użyciu wielu
    bibliotek.
    * Udział w dyskusjach na temat nowych funkcji i pomysłów,
    dotyczących przydzielonych projektów
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Testowanie nowych funkcjonalności

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Bardzo dobra znajomość:
    ** Python
    ** Django
    ** Flask
    ** Baz danych:
    *** MongoDB
    *** PostgreSQL
    ** Elastic Search
    ** Unit Test
    * Znajomość Angielskiego na poziomie B2

    ***** Oferujemy:

    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bądź B2B
    * Interesujący stack technologiczny
    * Globalny zasięg wykonywanej pracy
    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta MultiSport
    * Świeże owoce, kawa, przekąski i pyszne poniedziałkowe
    śniadania.
    * Okazjonalna praca zdalna
    * Wyjazdy na zagraniczne konferencje
    * Zapewnione narzędzia w postaci Macbooka Pro i licencji na IDE od
    jetbrains

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1908