PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Project Manager z doświadczeniem w projektach wdro

  • 1. Data: 2016-05-05 09:00:02
    Temat: Warszawa => Senior Project Manager z doświadczeniem w projektach wdro
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera rozwiązań w obszarze pozapłacowych
    świadczeń pracowniczych z zakresu sportu, rekreacji, kultury
    oraz programów kafeteryjnych, poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Senior Project Manager z doświadczeniem w projektach wdrożeniow
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projekt
    ** Planowanie, zarządzanie i kontrolowanie prac projektowych
    ** Aktywne zarządzanie zmianami w zakresie projektu,
    identyfikacja potencjalnych ryzyk i opracowanie planów awaryjnych
    ** Zarządzanie zmianami oraz jakością w realizowanym projekcie
    ** Przygotowanie/uaktualnianie/wykonanie budżetu Projektu
    ** Tworzenia raportów i harmonogramów (szacowanie czasu trwania,
    zasobów i kosztów, raporty wykonania),
    ** Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych ze wszystkimi
    stronami projektu
    * Zespół
    ** Koordynowanie i nadzorowanie prac zespołu
    ** Uzgadnianie rozwiązań z właścicielami biznesowymi w
    zakresie wdrażanych funkcjonalności
    ** Komunikacja z Managerami poszczególnych oddziałów w zakresie
    wdrażanych funkcjonalności i rozwiązywanie ew. konfliktów
    ** Identyfikacja i rozwiązywanie problemów wewnątrz zespołu
    projektowego
    ** Identyfikacja i zarządzanie zależnościami projektu i
    elementami krytycznymi występującymi podczas pracy
    ** Zapewnienie satysfakcji Managerów ze zrealizowanego projektu
    ** Opracowanie strategii weryfikacji wcześniej ustalonych ram
    akceptacji rozwiązania.
    ** Nadzór nad tworzeniem dokumentacji technicznej
    ** Ocena zasobów ludzkich potrzebnych do osiągnięcia celów
    projektu
    ** Uświadomienie managerom ich roli i zadań w projekcie
    ** Współpraca z dostawcą/producentem rozwiązania

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenia w zarządzaniu projektami ERP w dużych i dynamicznie
    rozwijających się organizacjach (min 2 projekty ERP)
    * Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami
    wdrożeniowymi systemów informatycznych (preferowane wdrożenia
    systemów klasy CRM/ERP/Workflow)
    * Znajomość metodyk zarządzania projektami (SCRUM LUB/I PMI LUB/i
    Prince2)
    * Wysokie umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania
    problemów
    * Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych
    * Znajomość procesów biznesowych (preferowane branże: usługi,
    handel )
    * Umiejętność pracy pod presją czasu
    * Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji projektowych
    * Umiejętność zarządzania zespołem
    * Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej i zespołu
    * Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
    * Nastawienie / Orientacja na cel

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Udział w ciekawym projekcie

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=9fdfb725414c2c500f8df7ae3bf6890c