PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior JavaScript Developer <=

  • 1. Data: 2019-08-14 09:00:04
    Temat: Warszawa => Senior JavaScript Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla międzynarodowej firmy mediowej intensywnie rozwijającej
    portfolio serwisów internetowych oraz wydawającej magazyny
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior JavaScript Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Programowanie nowoczesnych aplikacji PWA Headless dla rozwiązań
    e-commerce
    * Projektowanie architektury nowych rozwiązań
    * Pisanie testów automatycznych (jednostkowe, integracyjne, e2e)
    * Audyt kodów źródłowych tworzonych przez pozostałych członków
    zespołu

    ***** Nasze super wymagania:

    * Bardzo dobra znajomość JavaScript
    * Doświadczenie w tworzeniu oraz optymalizacji wysokowydajnych
    aplikacji z wykorzystaniem Vue.js lub React
    * Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Minimum 2- letnie
    doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym
    swobodną komunikację
    * Samodzielność
    * Chęć nauki i rozwoju osobistego

    ***** Oferujemy:

    * Możliwość współtworzenia dużych, innowacyjnych projektów
    e-commerce
    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
    * Elastyczne godziny pracy. Możliwość częściowej pracy zdalnej
    * Realny wpływ na stack technologiczny
    * Możliwość ciągłego szkolenia i rozwoju zawodowego.
    * Pracę w międzynarodowej firmie mediowej z silną pozycją rynkową
    * Dużą samodzielność działania i możliwość realizowania
    własnych pomysłów
    * Pakiet opieki zdrowotnej
    * Dostęp do programu ubezpieczenia na życie
    * Owocowe poniedziałki
    * Zniżki w szkole językowej

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>