PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Java Developer <=

  • 1. Data: 2021-09-23 17:00:04
    Temat: Warszawa => Senior Java Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Innowacyjna, międzynarodowa firma z branży RegTech, zajmująca się
    tworzeniem rozwiązań dla bezpieczeństwa bankowego między
    innymi w Ameryce Północnej i Azji, w oparciu o entuzjastyczne
    wykorzystywanie analityki dużych zbiorów danych i
    najnowocześniejszych technologii ma celu zrewolucjonizowanie
    programowania na świecie. Bazując na ogromnym doświadczeniu i
    kreatywności swoich pracowników, firma podbija świat,
    wprowadzając go w nową erę technologii. Ze względu na
    rosnącą liczbę projektów do wykonania, firma ta poszukuje
    obecnie do swojego zespołu osoby na stanowisko

    *****
    ***** Senior Java Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Planowanie, definiowanie i projektowanie rozwiązań na wysokim
    poziomie
    * Pełna odpowiedzialność za opracowanie i realizację zadań
    * Rozwijanie platformy AML (Anti-Money Laundering)
    * Udział w inicjatywach R&D - tworzenie prototypów lub rozwiązań
    typu proof of concept w celu rozszerzenia naszych produktów

    ***** Nasze wymagania:

    * Min. 5 lat doświadczenia Java 8 / Java 11 & Spring
    * Biegłość w pracy w środowisku Linux
    * Bardzo dobra znajomość ORM (Hibernate), SQL, XML, JSON, REST, MQ
    Messaging, Git, Maven lub Gradle, Jenkins, JUnit 5/Spock
    * Biegłość w projektach SOLID i OOP oraz wzorach projektowych
    * Praktyczne rozumienie TDD (Test Driven Development) i BDD (Behavior
    Driven Development)
    * Bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych i dużych zbiorów
    danych
    * Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2

    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę
    * Pracę w 100% zdalną
    * Elastyczne godziny pracy
    * Pracę w międzynarodowym środowisku

    Aplikuj tu / Send your CV: