PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Java Developer <=

  • 1. Data: 2019-08-20 10:15:03
    Temat: Warszawa => Senior Java Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nowoczesny software house zlokalizowany w centrum Warszawy.
    Cechują ich:
    <strong>Elastyczność</strong>
    Klient zawsze znajduje się w centrum ich uwagi. Dostarczają
    rozwiązania dopasowane do jego potrzeb. Działają sprawnie i
    zwinnie, korzystając z najnowszych metodyk i doświadczenia.
    <strong>Jakość</strong>
    Nie ważne co robią, zawsze starają się robić to lepiej. Tworzą
    doświadczony i zgrany zespół, który wciąż dąży do
    podwyższania jakości dostarczanych rozwiązań.
    Oferują indywidualne rozwiązania informatyczne dla swoich Klientów.
    Zdobywając ich zaufanie sprawili, że wielokrotnie wracali oni z
    kolejnymi inicjatywami do zrealizowania. Współpraca opiera się
    na długotrwałych relacjach. Dzięki temu, do tej pory
    zrealizowali już dziesiątki udanych projektów. Zapewniają
    niestandardowe aplikacje do tworzenia i korzystają również z
    produktów innych firm, np. Camunda, Elastic stack, Pentaho;
    dostarczają aplikacje dedykowane oraz własne produkty IT w
    szczególności dla rynku e-zdrowia, mediów, transportu i
    logistyki, zajmującej się budową rozwiązań z zakresu Data
    Warehouse, Business Intelligence i Big Data.
    Ich głównymi Klientami są główni gracze w branży
    telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i medycznej. Współpracują
    również z startupami.
    Obecnie poszukują do swojego zespołu osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Java Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Projektowanie komponentów interfejsu użytkownika
    * Odpowiedzialność za realizację i utrzymanie powierzonych
    projektów i elementów projektowych
    * Współpraca z analitykami nad uszczegółowieniem założeń
    projektowych
    * Gotowość rozwiązywania problemów, które pojawiają się podczas
    realizacji projektów
    * Rozwój, testowanie i utrzymanie komponentów bazujących na
    technologii Java
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Analiza potrzeb Klientów

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Java Developer
    * Bardzo dobrej znajomości Java 8
    * Dobrej znajomości i doświadczenia z:
    ** Spring Boot
    ** Spring
    ** JPA
    ** Hibernate
    ** SQL
    ** Docker
    ** Scrum
    * Doświadczenie w pracy z architekturą mikroserwisów
    * Umiejętności projektowania (architektury)
    * Dobra komunikacja w języku angielskim (minimum B2/C1)

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * <strong>Znajomość technologii:</strong>
    ** NoSQL
    ** Oracle DB
    ** PostgreSQL
    ** Elasticsearch
    ** Spock
    ** Angular 2+
    * Umiejętności kierownicze
    * Doświadczenie w dziedzinie ubezpieczeń

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (w tym 26 dni urlopu / rok)
    * Nie wykluczamy umowy o pracę
    * Elastyczny czas pracy
    * Opieka medyczna w Luxmed
    * Karta Multisport
    * Wsparcie w rozwoju kompetencji przez mentoring oraz szkolenia
    * Pracę w gronie ponad 20 specjalistów i możliwość rozwoju
    * Biuro w centrum Warszawy - ul. Złota (dogodny dojazd wszystkimi
    środkami komunikacji)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1908