PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Front-end Developer (React, Redux) <=

  • 1. Data: 2018-08-18 09:00:03
    Temat: Warszawa => Senior Front-end Developer (React, Redux) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla Brytyjskiej firmy z siedzibą w Londynie oraz oddziałami
    Warszawie i Chongqing, dostarczającej innowacyjne, skalowalne i
    wydajne narzędzia dla branży ubezpieczeniowej, posiadającej
    już szereg dostępnych i stale rozwijanych produktów.
    Pracującego w znaczących projektach dla Klientów blue chip.
    Firmy dostarczającej swoim Klientom spersonalizowane rozwiązania
    i produkty dostosowane do wymagań, zapewniająca podstawową
    dystrybucję i narzędzia operacyjne, które umożliwiają
    uzyskanie wysokiej jakości danych, które są zbierane,
    przetwarzane, a następnie wykorzystywane przez Machine Learning.
    Jednocześnie dla przedsiębiorstwa zaangażowanego w rozwój
    własny jak i pracowników, którym oferują wspólnie zbudowaną
    ścieżkę rozwoju, a także elastyczność w zakresie
    dołączenia do odpowiedniego projektu, który wzmocni i
    wykorzysta potencjał pracownika, poszukujemy Kandydata na
    stanowisko:

    *****
    ***** Senior Front-end Developer (React, Redux)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Solidne, kilkunastotygodniowe wdrożenie w realizowane projekty i
    specyfikę pracy
    * Odpowiedzialność za stronę front-endową aplikacji i stron
    internetowych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Przynajmniej 3 lata doświadczenia z React
    * Minimum 2 lata doświadczenia z Redux
    * Znajomość Node.js poparta doświadczeniem
    * Znajomość Styled Components i Serverless Single Page Applications
    * Język angielski na poziomie min. B2/C1 zarówno w mowie jak i w
    piśmie

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie z React Native

    ***** Proponujemy:

    * Stałą współpracę na podstawie umowy B2B
    * Możliwość innych form zatrudnienia (umowa o pracę)
    * Dużą samodzielność
    * Możliwość pracy zdalnej lub częściowo zdalnej po okresie
    wdrożenia
    * Realizację projektów dla takich firm jak np. BMW, Virgin Media,
    Footlocker, etc.
    * Pracę na profesjonalnym sprzęcie - możliwość wyboru
    * Dodatkowe benefity - w zależności od potrzeb
    * Interesujące, przestrzenne biuro urządzone w stylu industrialnym
    * Kawiarnię na piętrze
    * Eventy/Konferencje
    * Elastyczne godziny pracy
    * Możliwość pracy zdalnej
    * Pracę w międzynarodowym zespole
    * Biuro zamknięte w okresie Świątecznym: 24.12 - 1.01
    * Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1808
    => => =>