PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Android Developer <=

  • 1. Data: 2018-03-20 09:45:07
    Temat: Warszawa => Senior Android Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla amerykańskiej grupy mediowej z główną siedzibą w Nowym Jorku
    oraz warszawskim oddziałem w ścisłym centrum, realizującego
    międzynarodowe projekty dla popularnych marek, poszukujemy
    kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Android Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Budowanie i rozwijanie aplikacji mobilnych na platformie Android dla
    popularnych marek
    * Rozwiązywanie problemów związanych z rozwojem oprogramowania
    Android, rozwój techniczny i integracja komponentów

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 4 lata doświadczenia w tworzeniu oprogramowania Android w
    Java'ie
    * Dobra znajomość Gradle i Android Studio
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość pracy zdalnej (1 dzień w tygodniu)
    * Prywatną opiekę medyczną
    * Kartę sportową
    * Środowisko pracy: Laptop + 2 monitory, biurko z regulowaną
    wysokością (do pracy siedzącej bądź stojącej)
    * Pracę w zespole liczącym około 6-ściu osób
    * Start pracy w godzinach 9:30-10:30
    * Konkurencyjne wynagrodzenie przy umowie o pracę

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1803
    => => =>