PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Samodzielny Account Manager - nie korporacja <=

  • 1. Data: 2015-11-28 13:15:02
    Temat: Warszawa => Samodzielny Account Manager - nie korporacja <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, wiodącej firmy dostarczającej rozwiązania IT,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Samodzielny Account Manager - nie korporacja
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
    * Budowa portfolia nowych i potencjalnych klientów na rynku
    centralnej Polski
    * Tworzenie marketingowej przewagi pracodawcy przez aktywne
    uczestniczenie w konferencjach i szkoleniach organizowanych
    zarówno przez pracodawcę jak i partnerów handlowych
    * Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje
    cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjowanie umów)
    * Opracowywanie umów handlowych (w bliskiej współpracy z działem
    prawnym)
    * Badanie i kreowanie potrzeb klientów pod kątem rozwiązań
    znajdujących się w portfolio firmy
    * Przygotowywanie materiałów handlowych we współpracy z działami
    wsparcia sprzedaży
    * Raportowanie działalności handlowej do Dyrektora Handlowego

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    (preferowane w branży IT) - doświadczenie w sprzedaży usług
    bazujących na wdrożeniach infrastruktury sieciowej, rozwiązań
    z zakresu bezpieczeństwa oraz rozwiązań sieciowych itp.
    * Znajomość funkcjonowania rynku w zakresie podaży rozwiązań
    teleinformatycznych
    * Doświadczenie we współpracy z głównymi producentami rozwiązań
    IT będzie dodatkowym atutem
    * Kreatywność i samodzielność w kontaktach z klientami
    * Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
    * Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
    * Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
    * Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
    * Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów
    * Umiejętność swobodnego posługiwania się językiem angielskim w
    piśmie (wymagana) i w mowie (mile widziana)
    * Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne)
    * Prawo jazdy kat. B

    ***** Proponujemy:

    * Pracę w dynamicznie rozwijającej się, prestiżowej firmie
    * Atrakcyjny system wynagradzania przygotowywany indywidualnie dla
    każdego kandydata
    * Wsparcie w procesie sprzedaży udzielane przez zespół inżynierów
    o najwyższych kwalifikacjach
    * Intensywny rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w indywidualnie
    opracowanej, dopasowanej do profilu kandydata, ścieżce
    szkoleniowe
    * Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji
    * Pracę w miłej, "nie korporacyjnej" atmosferze

    Aplikuj tu:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/2100-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1511
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=878c05ba9c03bb9640ef7ea9a2e11153