PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Ruby on Rails Developer (18.000 PLN "na rękę') <=

  • 1. Data: 2016-12-08 12:20:05
    Temat: Warszawa => Ruby on Rails Developer (18.000 PLN "na rękę') <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta StartUpu z Dubaju poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Ruby on Rails Developer (18.000 PLN "na rękę')
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rozwijanie platformy bookingowej adresowanej do branży spa/wellnes
    * Pracę w zespole 5 doświadczonych developerów
    * wywieranie realnego wpływy na kierunek w którym podąża projekt

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * 3+ lata doświadczenie w pracy z Ruby i Ruby on Rails
    * Doskonałej znajomości RoR 4.2
    * Znajomości najnowszych wzorców (presenters i service objects)
    * Zorientowania w strukturach asynchronicznych (scenariusz wzmożonego
    eksportu, message passing)
    * Umiejętności pracy z PostgreSQL również za pośrednictwem
    ActiveRecord's
    * Znajomości Redisa
    * Znajomości JavaScript z jQuery i Lodashem na ESLint
    * Radzenie sobie z szybko rosnącą ilością kodu ES6 przy użyciu
    Reacta i architektury Flux
    * Radzenie sobie z szybko rosnącą ilością mikro-serwisów
    * Znajomość zewnętrznych API
    ** AWS
    ** Twilio
    ** Mandrill
    ** Heroku
    * Znajomości AJAX
    * Znajomości JSON
    * Umiejętności budowy narzędzi do monitorowania i raportowania
    * Dobrych zdolności komunikacyjnych

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Elixir (rozważany do wprowadzenia w projekcie)

    ***** Proponujemy:

    * Wynagrodzenie na poziomie 18 000 PLN netto (możliwe wyższe, jeśli
    oczekiwania są poparte odpowiednimi umiejętnościami)
    * Wsparcie New Relic przy optymalizacji osiągów
    * Wsparcie Code Climate przy pracy nad Ruby (Robocop) i JavaScript
    (ESLint)
    * Możliwość prototypowania nowych rozwiązań mogących rozwinąć
    projektowych
    * Greenfieldowy projekt bez legancy code
    * Pakiet relokacyjny
    * Elastyczne godziny pracy
    * Bardzo dobrze zlokalizowane nowoczesne biuro
    * Bardzo dobrą atmosferę pracy w młodym zespole
    * Konferencje, szkolenia i warsztaty zgodne z zainteresowaniami
    * Śniadania, napoje i dni z warzywami, owocami lub ciastem
    * Zajęcia językowe
    * Świetnie wyposażoną bibliotekę techniczną
    * Relaxroom z konsolą, dartami itd.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1612
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=4597a37b61e51c3f25fb2cb630ac38cb