PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Regular PHP Developer <=

  • 1. Data: 2021-03-08 09:00:04
    Temat: Warszawa => Regular PHP Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to software house z podejściem agencyjnym, którego
    mocnymi stronami są nie tylko doświadczenie i kapitał, ale
    przede wszystkim ludzie. Cały czas śledzą trendy i bardzo
    szybko się uczą. Zawsze proponują swoim Klientom innowacyjne
    rozwiązania dzięki, którym wyróżnią się oni na rynku.

    Specjalizują się w projektowaniu i tworzeniu aplikacji na wszystkie
    platformy mobilne: iOS, Android, oraz na najważniejsze platformy
    telewizyjne Smart TV. Niejednokrotnie docenił ich Microsoft oraz
    Samsung Electronics Polska. Od kilku lat są rekomendowanym
    developerem aplikacji na platformę Samsung Smart TV.

    Obecnie do swojego zespołu poszukują osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Regular PHP Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Realizacja produktu przeznaczonego na rynek krajowy związanego z
    elektroniczną dystrybucją treści
    * Tworzenie i rozwój produktów elektronicznych oraz serwisów
    internetowych

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 2 lata doświadczenia komercyjnego na podobnym stanowisku
    * Bardzo dobra znajomość PHP 7+
    * Umiejętność zaawansowanego użycia edytora CKEditor
    * Praktyczna znajomość Symfony 2/3
    * Znajomość Composer, Docker, środowiska NodeJS, jQuery, requireJS
    * Umiejętność projektowania aplikacji klient-serwer opartych na
    http, Web Services, REST, JSON lub XML
    * Znajomość środowiska Linux i operacji konsolowych (bash)
    * Praktyczna znajomość systemu kontroli wersji GIT
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie
    dokumentacji

    ***** Oferujemy:

    * Pełną wyzwań pracę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
    * Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych
    rozwiązań
    * Opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty sportowej, bilety do
    kina
    * Kursy językowe
    * Dofinansowanie do urlopu
    * Płatne urlopy i zwolnienia
    * Wydarzenia branżowe
    * Możliwość pracy w trybie mieszanym (praca zdalna + praca w
    biurze)
    * Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
    * Szkolenia

    Aplikuj tu / Send your CV: