PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Project Manager IT - SCRUM Master <=

  • 1. Data: 2015-10-03 14:06:41
    Temat: Warszawa => Project Manager IT - SCRUM Master <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijącej się firmy (software house)
    tworzącej rozwiązania IT dla klientów z branży Telco i Finance
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Project Manager IT - SCRUM Master
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Zarządzanie projektami wytwarzania programowania na potrzeby
    klienta zewnętrznego
    * Stała współpraca z klientem/ami firmy
    * Stała współpraca zarówno z zarządem firmy jak i poszczególnymi
    działami
    * Rozwój kompetencji członków zespołu projektowego
    * Dbanie o zakończenie projektu zgodnie z harmonogramem
    * Dbanie i wygaszanie we wczesnej fazie konfliktów zarówno w zespole
    projektowym jak i w współpracy z klientem

    ***** Nasze super wymagania:

    * Bardzo dobra znajomość praktyczna i teoretyczna metodyki "Scrum"
    bądź innych "lekkich" metodyk zarządzania projektami IT
    * Doświadczenie w aktywnym zarządzaniu projektami wytwarzania
    oprogramowania na potrzeby klienta
    * Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
    * Umiejętność wyznaczania wspólnych celów projektowych
    * Wysoko rozwinięte kompetencje "leaderskie"
    * Bardzo dobra umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym
    * Doskonała umiejętność zapobiegania konfliktom i ich
    rozwiązywania
    * Doświadczenie zawodowe zdobyte w zespole projektowym jako
    programista, bądź analityk
    * Ukończona uczelnia wyższa kierunek informatyka, telekomunikacja
    bądź kierunki pokrewne
    * Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną
    komunikację
    * Miłe widziane doświadczenie w rozproszonych projektach OpenSource

    ***** Firma oferuje:

    * Umowę o pracę bądź kontrakt
    * Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
    * Dodatkowe świadczenia pozapłacowe po okresie próbnym
    * Niezbędne narzędzia pracy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/730-05e94eaeb3e8619390845
    61eeb27.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=7d34c848b0efc0f08945e4a6396a8118