PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Programista - Platforma iOS <=

  • 1. Data: 2016-08-25 11:10:02
    Temat: Warszawa => Programista - Platforma iOS <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednego z największych w Polsce konsorcjów z
    branży rozrywkowej poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista - Platforma iOS
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie aplikacji mobilnych
    * Dbanie o jakość tworzonego kodu
    * Współpraca z wewnętrznym zespołem programistów
    * Śledzenie nowych trendów w branży

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Umiejętność pracy w zespole
    * Doświadczenie w programowaniu aplikacji pod iOS
    * Znajomość języka angielskiego
    * Znajomość XML
    * Wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne
    * Dokładność, przywiązywanie wagi do szczegółów
    * Znajomość narzędzi wersjonowania kodu,
    * Umiejętność debugowania aplikacji
    * Umiejętność pracy pod presją czasu
    * podstawy inżynierii programowania wraz z wzorcami projektowymi
    * znajomość modeli prezentacji danych, w szczególności jak
    tworzyć xml-e oraz dane w formacie JSON i kiedy ich używać
    * umiejętność przygotowywania danych do poprawnego działania
    aplikacji (z jakich bibliotek korzystać itp.)
    * zarządzanie pamięcią oraz widokami kolekcji
    * znajomość optymalizacji oraz narzędzi do profilowania pamięci
    * znajomość programowania równoległego
    * znajomość API Facebook, Google+, Twitter

    ***** Proponujemy:

    * umowa o pracę,
    * pełen etat,
    * praca w siedzibie firmy
    * atrakcyjne zniżki na prywatne ubezpieczenie zdrowotne/na życie
    oraz karty Multisport.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1608
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=fb9ac8ee30f9e52c3ac4669736bc831e