PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Programista Java/JEE - integracja systemów <=

  • 1. Data: 2016-10-27 11:30:02
    Temat: Warszawa => Programista Java/JEE - integracja systemów <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednej z największych firm z branży TSL w
    Polsce i Europie, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista Java/JEE - integracja systemów
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Dostarczanie obszarom biznesowym rozwiązań zgodnie ze
    zdefiniowanymi wymaganiami oraz zapewnienie zgodności
    prowadzonych projektów i działań usprawniających ze
    standardami obowiązującymi w firmie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Praktyczna znajomość języka Java
    * Dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    * Dobra znajomość przynajmniej jednej z wymienionych technologii:
    Spring, Hibernate
    * Praktyczna znajomość technologii internetowych (WebServices -
    SOAP/REST, HTML, CSS)
    * Doświadczenie w systemach wersjonowania - SVN, GIT
    * Znajomość SQL
    * Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    * Umiejętność pracy w zespole nastawionym na realizację ściśle
    określonego zadania
    * Zdolność do adaptacji w zespole
    * Zdolność do podejmowania szybkich i trafnych decyzji w sytuacjach
    wymagających natychmiastowej reakcji

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość wzorców projektowych
    * Znajomość technologii .NET - język programowania C#
    * Doświadczenie w pracy z lekkimi szynami integracyjnymi
    * Znajomość Progress ABL

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover)
    * Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych (Multisport)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/8450-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1610
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=1ee2afa0d0e848d40f1909feff6b696a