PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Programista Front-end (React.js) <=

  • 1. Data: 2016-05-27 09:15:02
    Temat: Warszawa => Programista Front-end (React.js) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy aktualnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Programista Front-end (React.js)
    *****

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * doświadczenia w pracy z technologiami front-end: HTML, CSS,
    JavaScript
    * znajomość React.js
    * znajomość AngularJS

    ***** Dodatkowe atuty:

    * umiejętności pisania w ClojureScript będzie dużym plusem
    * studia (ukończone lub w trakcie) związane z informatyką
    (ewentualnie inne ścisłe matematyka/fizyka)

    ***** Proponujemy:

    * pracę w stabilnym zespole
    * możliwość ciągłego rozwoju
    * praca z najnowszymi technologiami
    * możliwość pracy zdalnej

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=c7b09c607e18a8c3e1e28efcf89344c4