PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Product Line Business Development Manager - elektronika uĹ

  • 1. Data: 2015-11-28 13:10:02
    Temat: Warszawa => Product Line Business Development Manager - elektronika uĹ
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    *****
    ***** Product Line Business Development Manager - elektronika użytkowa
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Promocja wybranych linii produktowych (elektronika użytkowa) na
    terenie Polski:
    * Badania i analiza rynku
    * Tworzenie strategii marketingowych
    * Współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia akcji
    marketingowych 360 stopni (konferencje, targi, marketing
    internetowy, POS...)
    * Budowa i realizacja strategii sprzedaży poprzez kanał partnerski,
    (w tym tworzenie programów partnerskich)
    * Prowadzenie opieki i rozwoju kanału sprzedaży produktów przez
    partnerów handlowych i dystrybutorów.
    * Tworzenie prognoz sprzedaży.
    * Realizacja uzgodnionego planu sprzedaży.
    * Kontrola zapasów magazynowych
    * Prezentowanie oferty produktowej firmom partnerskim.
    * Prowadzenie szkoleń z produktów i usług firmy dla partnerów
    handlowych.
    * Pozyskiwanie nowych firm partnerskich ( sieci handlowych,
    resellerów )
    * Budowa i utrzymywanie długookresowych relacji z partnerami
    handlowymi.
    * Stworzenie programów wsparcia sprzedaży do
    pośredników/partnerów/resellerów
    * Doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań, zarówno dla firm
    partnerskich
    * Samodzielne prowadzenie negocjacji z partnerami.
    * Stała współpraca z działem marketingu i sprzedaży

    ***** Wymagania:

    * Min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w sprzedaży
    oraz opiece i rozwoju produktu.
    * Dobra znajomość rynku elektroniki użytkowej
    * Doświadczenie w sprzedaży przez kanał retail oraz partnerski.
    * Umiejętność analizy rynku.
    * Umiejętność diagnozy i zdefiniowania problemów.
    * Wysoka komunikatywność, umiejętność współpracy zarówno z
    działami biznesowymi jak i działami IT w kraju i za granicą.
    * Umiejętność pracy zespołowej.
    * Umiejętność szybkiego uczenia oraz szybkiej adaptacji do nowych
    warunków i zmian, odporność na stres.
    * Umiejętność pracy nad kilkoma zadaniami/projektami
    równocześnie.
    * Asertywność.
    * Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca
    swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
    (telekonferencje, spotkania).

    ***** Proponujemy:

    * Ciekawą i pełną wyzwań pracę.
    * Pracę w środowisku międzynarodowym.
    * Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
    * Samochód służbowy

    Aplikuj tu:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/2070-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1511
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=0b280dd02868c6ccda658604d93969cf