PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Presales - Bezpieczeństwo IT <=

  • 1. Data: 2016-08-23 09:55:02
    Temat: Warszawa => Presales - Bezpieczeństwo IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, wiodącego operatora telekomunikacyjnego w
    Polsce, dostarczającego rozwiązania dla biznesu, szukamy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** Presales - Bezpieczeństwo IT
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Doradztwo merytoryczne dla klienta na etapie budowania pomysłu
    rozwiązań przez klienta
    * Pozyskiwanie i negocjowanie z dostawcami zewnętrznymi zasobów
    niezbędnych do budowania projektów przy współpracy z innymi
    kluczowymi członkami organizacji
    * Merytoryczne wsparcie pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż
    * Wsparcie działań sprzedażowych z zakresu rozwiązań usług
    bezpieczeństwa IT
    * Powoływanie i zarządzanie grupą projektową w celu przygotowania
    projektów (PoC)

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie
    sprzedającej produkty bądź usługi z obszaru IT Security/ICT
    * Doświadczenie we wsparciu procesu sprzedaży rozwiązań
    * Wiedzy z zakresu rozwiązań ICT, ze szczególnym uwzględnieniem
    obszaru IT Security
    * Bardzo dobrej orientacji na rynku dostawców usług i rozwiązań
    ICT, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru IT Security
    * Doświadczenia we wsparciu procesu sprzedaży rozwiązań IT
    Security / ICT
    * Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na
    swobodną komunikację
    * Prawa jazdy kategorii B.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Dostęp do nowych technologii
    * Współpracę w oparciu o umowę o pracę
    * Możliwość wdrażania swoich autorskich rozwiązań i pomysłów w
    tworzonych systemach
    * Pakiet socjalny (karta medyczna, karta Benefit, grupowe
    ubezpieczenie na życie)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1608
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=8170e3ea4d984c8cb7e15939e39b06a7