PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => PHP Web Developer (Zend framework) <= › Warszawa => PHP Web Developer (Zend framework) <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => PHP Web Developer (Zend framework) <=
    Date: Tue, 13 Mar 2018 08:05:02 +0000 (UTC)

    Dla firmy z branży finansowej i ubezpieczeniowej istniejącej już 10
    lat, znanej z popularnej porównywarki internetowej, która pomaga
    klientom w doborze najlepszych produktów i usług na rynku
    pozwalających na zaoszczędzenie pieniędzy oraz czasu,
    poszukujemy kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** PHP Web Developer (Zend framework)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie i tworzenie aplikacji internetowych w PHP,
    * Rozwój i utrzymanie już działających aplikacji,
    * Codzienna współpraca z zespołem projektowym i/lub utrzymaniowym
    IT,
    * Dokumentowanie swojego kodu i korzystanie z GIT,
    * Bliskie współdziałanie z zespołem front-endowym,
    * Podnoszenie własnych kwalifikacji, wiedzy i dzielenie się nią w
    ramach zespołu.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    * Bardzo dobra znajomość PHP 5+ oraz baz danych opartych na SQL,
    * Podstawowa znajomość HTML, CSS, JS,
    * Praktyczna znajomość frameworka Zend,
    * Praktyczna znajomość zasad programowania obiektowego, OOP i MVC,
    * Praktyczna znajomość i doświadczenie w pracy z jednym z CVS (GIT,
    Mercurial, SVN),
    * Dokładność i systematyczność,
    * Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie
    dokumentacji technicznych.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość frameworka Symfony i języka PHP 7.x,
    * Kodowanie zgodne ze standardami PSR,
    * Doświadczenie w tworzeniu systemów CRM,
    * Doświadczenie w projektowaniu bezpiecznej komunikacji pomiędzy
    aplikacjami, integracji zewnętrznych usług/serwisów/systemów
    (np. za pomocą zewnętrznych API - SOAP, JSON, REST itp.)
    * Dobra znajomość HTML5, CSS3, RWD, Javascript, jQuery, AJAX,
    * Znajomość podstawowych komend bash / linux,
    * Zainteresowanie poszerzaniem swoich kwalifikacji w innych
    technologiach i językach (np. Java, C++, Python, itp.)
    * Doświadczenie w pracy w branży finansowej lub ubezpieczeniowej.

    ***** Proponujemy:

    * Umowę o pracę / zlecenie / B2B,
    * Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
    * Elastyczne godziny pracy (8:00-10:00)
    * Okazjonalna praca zdalna
    * Możliwość rozwoju w Java'ie (szkolenia wewnętrzne)
    * Ciekawą pracę w przyjaznym zespole, w luźnej atmosferze i udział
    w wymagających projektach,
    * Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową,
    * Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji,
    * Hektolitry kawy! :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1803