PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => PHP Developer (Symfony Framework) <=

  • 1. Data: 2018-09-19 17:15:02
    Temat: Warszawa => PHP Developer (Symfony Framework) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera na rynku sprzedaży materiałów
    wyposażenia wnętrz:

    *****
    ***** PHP Developer (Symfony Framework)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Utrzymanie i rozwój systemu b2b i b2c dla Działu Sprzedaży
    (napisany w PHP 5.6)
    * Czynny udział w dostarczaniu nowych rozwiązań
    * Testy rozwiązań biznesowych
    * Optymalizacja wydajności rozwiązań bazodanowych
    * Tworzenie interfejsów wymiany danych z aplikacjami i/lub systemami
    wewnętrznymi
    * Techniczne wsparcie użytkowników
    * Przygotowywaniem dokumentacji tworzonych rozwiązań

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Znajomość Symfony 2.8 (min. 2 lata doświadczenia)
    * Dobra znajomość JavaScript
    * Znajomość SOLR 6.2.1
    * Umiejętność pracy z GIT, GitHub
    * Doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce
    * Umiejętność pracy w środowisku Linux
    * Doświadczenie w pracy z bazami danych MsSQL
    * Umiejętność projektowania struktury i bazy danych aplikacji ze
    znaczną ilością danych znajomość (poparta projektami)
    * Znajomości technologii frontendowych: HTML5, CSS3, Ajax, jQuery
    * Doświadczenie w rozwoju aplikacji w obszarze sprzedażowym
    * Znajomość CMS-ów
    * Umiejętność samodzielnej analizy i rozwiązywania problemów

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Angular 1.5
    * Doświadczenia w korzystaniu z usług sieciowych SOAP i związanych
    z nimi technologii
    * Doświadczenia w tworzeniu i korzystaniu z REST API
    * Doświadczenie w pracy z kontenerami Docker
    * Doświadczenie w pracy z Redisem
    * Doświadczenie w pracy z Varnish

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Duża samodzielność w działaniu
    * Rabaty na produkty oferowane przez firmę
    * Miejsce parkingowe
    * Szkolenia techniczne
    * Dostęp do dokumentacji technicznej strony firmowej

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1809
    => => =>