PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Mobile SW Project Manager <=

  • 1. Data: 2016-05-25 09:00:02
    Temat: Warszawa => Mobile SW Project Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Mobile SW Project Manager
    *****

    ***** Desired skills & experience:

    * Experience in management of international projects where geographic
    distribution and multiculturalism play an important part,
    * Experience in the management of SW Product Development projects,
    * The flawless command of the English language (both written and
    spoken),
    * Out-of-the-box thinking and creativity,
    * Process improvement drive, ability to look back, inspect and adapt,
    * Ability to coach and lead,
    * Engagement and team-play,
    * A proven track record in projects implemented on at least one of the
    following platforms: Android, iOS, Windows Phone, Symbian,
    Maemo/Meego, Blackberry,
    * Experience with work for external customers,
    * Scrum (or other Agile) development method experience,
    * Passion about mobile technology,
    * Familiarity with L3 software support tasks, especially incident and
    problem management.
    * Attention to detail.

    ***** Nice to have:

    * Hands on experience in a technical role on a Mobile SW project or
    with the following technologies: C, C++, C#, Java, Qt, XAML or
    with UX design,
    * Ability to influence UX design creatively-simplify and innovate.

    ***** Benefits offered:

    * Competitive Salary,
    * Being a part of international projects,
    * Business trips,
    * Great atmosphere,
    * Medical care,
    * Top notch talent already on board.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=30629b4fcb98a45975d2696536abf862