PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Młodszy Programista JavaScript <=

  • 1. Data: 2015-10-06 15:44:06
    Temat: Warszawa => Młodszy Programista JavaScript <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy
    dostarczającej rozwiązania IT do klientów z sektora
    finansowego, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Młodszy Programista JavaScript
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Wymagania:

    * bardzo dobrej znajomości języka JavaScript
    * praktycznej znajomości HTML5, CSS3,
    * umiejętności programowania wykraczającej poza zastosowanie
    biblioteki jQuery,
    * praktyki w programowaniu pod różne współczesne przeglądarki,
    * komunikatywności,
    * otwartości na nowe technologie oraz chęci poznawania nowych
    systemów,
    * znajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie
    umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość takich bibliotek jak: AngularJS, Ember.js,
    Underscore.js, Backbone.js,
    * zmysł estetyczny,
    * orientacja w tematyce użyteczności serwisów.

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności
    * pracę w stabilnej, istniejącej od 1993 roku i odnoszącej sukcesy
    firmie,
    * wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych,
    * dobrą, przyjazną atmosferę w środowisku pracy.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/7080-8b53e46351e3d042f814
    f27fbc8.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=bf9f01d43a30a4ba81f9c9edef180334