PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Mid UX / UI Designer <=

  • 1. Data: 2017-10-12 09:45:02
    Temat: Warszawa => Mid UX / UI Designer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Firma Indoorway, łącząca w sobie wiele technik pomiaru (żyroskop,
    akcelerometr, magnetometr, beacony), zapewniająca dokładną
    nawigację po obiektach, dostarczająca precyzyjne mapy i
    pozwalająca na tworzenie wiadomości kontekstowych, poszukuje

    *****
    ***** Mid UX / UI Designer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie nowej jakości UX/UI dla innowacyjnego systemu klasy
    Business Intelligence
    * Dbanie o najwyższy poziom warstwy UI/UX oraz spójność
    estetyczną całego produktu
    * Wizualizacja modeli predykcyjnych wykorzystujących sztuczną
    inteligencje
    * Ścisła współpraca z zespołem developerów i analityków
    * Tworzenie kreatywnych rozwiązań w kontekście wizualizacji danych
    * Planowanie i nadzór nad badaniami i testami użyteczności
    wdrażanych rozwiązań
    * Projektowanie interfejsów web/mobile oraz planowanie architektury
    informacji

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu (Web + Mobile)
    * Doświadczenie w tworzeniu makiet, specyfikacji UI oraz warstwy
    wizualnej dla produktów web i mobile
    * Umiejętność obsługi programów Adobe: Photoshop oraz Illustrator
    * Umiejętność obsługi programu Sketch
    * Wysoka umiejętność komunikacji i pracy zespołowej
    * Dbałość o szczegóły i wysokie standardy projektowania
    * Rozwinięte kompetencje analityczne
    * Znajomość aktualnych trendów i technologii
    * Portfolio z wdrożonymi projektami
    * Podstawowa znajomość ograniczeń front-end (html, css, js)
    * Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (B2/C1)

    ***** Proponujemy:

    * Udział w rozwoju innowacyjnego produktu o zasięgu globalnym
    * Hackathony, szkolenia, konferencje
    * Dodatkowe benefity: 26 dni urlopu w roku, Medicover, płatne
    chorobowe, karta multisport plus, owocowe poniedziałki i środy
    * Lekcje języka angielskiego, hiszpańskiego i niemieckiego
    * Nowoczesny sprzęt (używamy zarówno intuicyjnych MacBooków, jak i
    mocnych Delli)
    * Nieograniczony dostęp do wiodących platform edukacyjnych
    * Elastyczne godziny pracy
    * Regularne imprezy integracyjne
    * Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji (Warsaw Spire)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1710
    => => =>