PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Mid Magento Developer <=

  • 1. Data: 2023-02-06 17:45:04
    Temat: Warszawa => Mid Magento Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest polska agencja ecommerce, która specjalizuje
    się we wdrożeniach, utrzymaniu i rozwoju sklepów internetowych
    postawionych na Magento (Adobe Commerce).

    *****
    ***** Mid Magento Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    - Aktywny udział w rozwoju młodego ecommerce software house'u z
    dużymi ambicjami,
    - Realizacja projektów ecommerce w technologii Magento 2 dla
    klientów polskich i zagranicznych,
    - Tworzenie wysokiej jakości rozwiązań technologicznych w ścisłej
    współpracy z zespołem projektowym (PM, developerzy, analitycy,
    QA i UX),
    - Opiekowanie się technologiczną częścią projektu - jakością
    aplikacji i jej bezpieczeństwem,
    - Opracowywanie architektury systemów,
    - Tworzenie dokumentacji technicznej,
    - Integracja Magento z innymi systemami (klasy CRM, ERP, PIM),
    - Przeprowadzanie Code Review.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    - Minimum 2 lata doświadczenia w tworzeniu sklepów internetowych w
    technologii Magento,
    - Znajomość core Magento + wiedza co działa optymalnie, a czego
    trzeba unikać,
    - Świetna znajomość PHP 7, 8 i MySQL,
    - Dobre zrozumienie i wykorzystywanie wzorców projektowych oraz
    dobrych praktyk w programowaniu obiektowym,
    - Doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych,
    - Doświadczenie w pracy z Dockerem,
    - Podstawowa znajomość Elasticsearch,
    - Doświadczenie w integracji z systemami zewnętrznymi (CRM, ERP,
    PIM, itp.),
    - Bardzo dobra znajomość GIT,
    - Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej,
    - Znajomość j. angielskiego na poziomie B2/C1 (pozwalająca na
    czytanie dokumentacji),
    - Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
    - Jesteś nieugięty, przedsiębiorczy, zdeterminowany, sprytny oraz
    doer,
    - Komunikatywność,
    - Zaangażowanie w pracę.

    ***** Mile widziane:

    - Umiejętność przeprowadzania Code Review,
    - Certyfikat Mangento,
    - Doświadczenie w pracy z Varnishem i Redisem,
    - Znajomość technologii front-end (HTML5, CSS/SASS/LESS,
    JavaScript).

    ***** Proponujemy:

    - Możliwość udziału w programie opcji pracowniczych, dzięki
    któremu staniesz się współwłaścicielem firmy, którą z nami
    budujesz (co daje szansę na 100.000 - 400.000 zł premii w ciągu
    4-6 lat),
    - Unikalną możliwość udziału w budowie młodego ecommerce
    software house'u z dużymi ambicjami,
    - Twój własny, roczny budżet na konferencje, szkolenia i kursy
    (około 3.500 - 5.500 zł),
    - Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w biurze w Warszawie
    albo w 100% zdalnie,
    - Sprzęt Dell z 2 monitorami lub zwrot za wykorzystanie własnego
    sprzętu w wysokości 80 zł/ mc (część teamu pracuje na
    Macach),
    - Świetną, startupową atmosferę w pracy i rewelacyjnych
    współpracowników,
    - Prywatna opieka medyczna,
    - 26 dni płatnego urlopu rocznie,
    - Karta Multisport,