PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Manager Działu Serwisu <=

  • 1. Data: 2018-12-12 17:00:03
    Temat: Warszawa => Manager Działu Serwisu <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na
    rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT klasy ERP dla
    klientów na polskim oraz międzynarodowym rynku, szukamy osoby na
    stanowisko

    *****
    ***** Manager Działu Serwisu
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie
    serwisem
    * Stała współpraca z obecnymi klientami, rozbudowa portfolio
    świadczonych usług serwisowych u obecnych jak i przyszłych
    klientów
    * Współudział (wraz z działem handlowym) w pozyskiwaniu nowych
    klientów na usługi serwisu
    * Odpowiedzialność za wykonanie rocznego budżetu działu, zarówno
    części przychodowej jak i kosztowej
    * Kontrola budżetu i wykonania umów serwisowych
    * Opracowanie i wdrożenie powtarzalnych procesów zarządzania
    usługami serwisowymi, metod pomiaru i raportowania, narzędzi i
    standardów.
    * Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi
    decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających
    dynamiczny rozwój organizacji
    * Stała współpraca z działami sprzedaży i wdrożeń
    * Uwspólnienie dokumentacji serwisowej
    * Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w
    ramach nowych jak i obecnie świadczonych usług serwisowych
    * Przygotowywanie raportów dotyczących działalności działu
    * Kierowanie pracami działu serwisu w tym stały monitoring wykonania
    umów SLA,
    * Monitorowanie codziennej pracy zespołu
    * Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
    * Prowadzenie coachingu i szkoleń dla pracowników zespołu serwisu
    * Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania
    problemów zgłaszanych przez klientów
    * Optymalizacja działań zespołu wsparcia
    * Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na
    stanowisku, kierownika działu serwisu bądź podobne.
    * Doświadczenie w prowadzeniu działu serwisu dla przynajmniej
    jednego z typów rozwiązań: ERP, ETL, BI, CRM po stronie
    dostawcy usług.
    * Doświadczenie we wdrożeniu najlepszych praktyk w dziale serwisu
    * Praktyczna znajomość metodyk zarządzania działem serwisu ITIL /
    ITSM
    * Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych
    wspierających procesy serwisowe.
    * Doświadczenie w zakresie audytu projektów serwisowych
    * Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla usług
    serwisowych
    * Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu nie mniejszym niż 5
    osób
    * Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu w tym estymacji
    kosztów i przychodów.
    * Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym
    * Doświadczenie we wsparciu działu handlowego w zakresie
    pozyskiwania nowych klientów
    * Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz
    doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
    * Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
    * Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, ETL, BI, CRM

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pakiet medyczny
    * Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży
    IT,
    * Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
    * Dużą samodzielność i niezależność,

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1812