PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Koordynator Testów <=

  • 1. Data: 2016-12-08 12:40:02
    Temat: Warszawa => Koordynator Testów <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta realizującego projekty dla największych
    klientów z branży ubezpieczeniowej i finansowej poszukujemy
    osoby na stanowisko :

    *****
    ***** Koordynator Testów
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za
    definicję podejścia do testów zgodną ze strategią projektową
    i najlepszymi praktykami rynkowymi i ich realizację. W zakres
    obowiązków wchodzić będzie m.in. zarządzanie zespołem
    testerów, budowanie planu testów i koordynacja jego realizacji,
    bezpośrednia komunikacja z zespołem wytwórczym i koordynacja
    rozwiązywania i retestu błędów.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Doświadczenie w koordynacji testów w sektorze ubezpieczeń i / lub
    przy projektach związanych z migracją danych w sektorze
    finansowym,
    * Znajomość metodyki testów zgodnej ze standardem ISTQB, certyfikat
    Test Manager mile widziany,
    * Doświadczenie w nadzorowaniu i kontroli nad zespołem testerów,
    * Umiejętność przygotowania strategii, planu testów, harmonogramu
    testów,
    * Znajomość raportowania postępu testów wraz z narzędziami
    wspierającymi,
    * Opiniowanie dokumentów projektowych, zakresu testów, scenariuszy
    testowych,
    * Defect management w zakresie współpracy z PM, testerami oraz
    programistami (w tym z dostawcami zewnętrznymi),
    * Zarządzanie środowiskami testowymi
    * Umiejętność identyfikacji ryzyk i rozwiązywania złożonych
    problemów
    * Zarządzanie testami z wykorzystaniem narzędzi JIRA i Testlink
    * Znajomość narzędzi automatyzacji testów i ich praktycznego
    zastosowania
    * Wymagany background programistyczno/analityczny

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie na zasadzie B2B
    * Szanse rozwoju zawodowego
    * Praca w przyjaznej atmosferze
    * Możliwość udziału w ciekawych projektach
    * Praca w centrum Warszawy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1612
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=d62215db7102556add325045eebb9b49