PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Koordynator Projektów IT <=

  • 1. Data: 2017-02-18 09:05:02
    Temat: Warszawa => Koordynator Projektów IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera rozwiązań w obszarze pozapłacowych
    świadczeń pracowniczych z zakresu sportu, rekreacji, kultury
    oraz programów kafeteryjnych, poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko

    *****
    ***** Koordynator Projektów IT
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie planów projektowych, harmonogramów, monitorowanie
    postępów prac, ryzyk, raportowanie
    * Wybór, koordynacja i zarządzanie zespołami projektowymi i
    podwykonawcami na terenie Europy Centralnej
    * Skutecznie i precyzyjnie komunikowanie istotnych informacji
    dotyczących projektów
    * Wsparcie Product Managera w planowaniu i monitorowaniu postępów
    prac w celu dotrzymywania terminów, jakości i budżetu
    * Tworzenie dokumentacji projektowej
    * Poprawa i optymalizacja procesów przedsiębiorstwa w obszarze
    projektów IT

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami
    deweloperskimi i prowadzeniu projektów w tym obszarze
    * Minimum rok doświadczenia na stanowisku developera, administratora
    lub architekta systemów IT
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    * Gotowość do częstych podróży służbowych
    * Elastyczność i zdolność dostosowywania się do zmieniających
    się priorytetów
    * Kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
    * Umiejętność efektywnej pracy zarówno samodzielnie, jak i w
    środowisku zespołowym
    * Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym Word, Excel i
    Outlook

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Jeden z wybranych certyfikatów:
    ** Prince2
    ** Scrum
    ** ITIL

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie),
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    * Pracę w ścisłym centrum Warszawy, w najnowocześniejszym biurowcu
    w stolicy,
    * Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej
    firmie,
    * Dostęp do najnowszych technologii,
    * Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne
    szkolenia,
    * Bardzo atrakcyjny pakiet socjalny - dostęp do Karty MultiSport,
    programu kafeteryjnego, platformy do nauki języka angielskiego
    oraz karty lunchowej,
    * Aromatyczną kawę i herbatę oraz owoce w biurze,
    * Krótszy czas w pracy w piątek

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1702