PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant wsparcia systemu ERP - obszar finansów <=

  • 1. Data: 2021-09-23 09:15:04
    Temat: Warszawa => Konsultant wsparcia systemu ERP - obszar finansów <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to międzynarodowy producent systemów zarządzania
    przedsiębiorstwem, od ponad 20 lat na rynku polskim,
    dostarczający rozwiązań dla klientów w Polsce i Europie.

    *****
    ***** Konsultant wsparcia systemu ERP - obszar finansów
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Opieka powdrożeniowa Klientów w obsłudze systemu ERP
    * Wsparcie nowych członków zespołu (wewnętrznych oraz
    zewnętrznych np. zasoby Partnerów)
    * Dbanie o terminowość i wysoką jakość realizacji powierzonych
    zadań
    * Obsługa Klientów zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami i
    procedurami wewnętrznymi
    * Realizacja wyznaczonych zadań zgodnie z procedurami
    * Zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji
    * Zbieranie i przekazywanie informacji zwrotnych z rynku o produktach
    * Stałe samokształcenie - wiedza merytoryczna.
    * Reprezentowanie firmy zgodnie z przyjętą polityką i
    obowiązującymi uprawnieniami
    * Obsługa procesu reklamacyjnego
    * Nadzór techniczny nad sprzętem.
    * Przygotowanie i prowadzenie szkoleń
    * Wdrożenie i coaching nowego pracownika
    * Współudział w projektach między działowych

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Dobra znajomość zagadnień finansów (doświadczenie lub zdobyte
    wykształcenie)
    * Wiedza z zakresu administracji i diagnozowania problemów w
    systemach Windows
    * Podstawowe doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP
    * Efektywna komunikacja - formułowanie jasnych i zwięzłych
    wypowiedzi ustnych i pisemnych
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i
    piśmie
    * Umiejętność analitycznego myślenia
    * Umiejętność szybkiego uczenia się
    * Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
    * Wysoka kultura osobista
    * Systematyczność i obowiązkowość
    * Terminowość oraz samodyscyplina
    * Obsługa komputera - znajomość popularnych programów użytkowych
    (programy z grupy MS Office)
    * Umiejętność pracy w zespole

    ***** Mile widziane:

    * Ukończone kursy z obszaru finansów (księgowości po Polsku, MSR
    itd.).
    * Wysokie zdolności interpersonalne.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o UoP
    * Możliwość częściowej pracy zdalnej
    * Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
    * Możliwość udziału w interesujących projektach
    * Szkolenia produktowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2109