PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant wdrożeniowy systemów ERP <=

  • 1. Data: 2020-03-25 11:45:03
    Temat: Warszawa => Konsultant wdrożeniowy systemów ERP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient jest częścią międzynarodowej grupy. Firma zajmuje się
    wdrażaniem rozwiązań w wielu krajach, w tym swojego flagowego
    produktu - ERP. Firma tworzy prężnie rozwijający się
    zespół, który posiada wieloletnie doświadczenie na rynku
    polskim. Wychodzenie na nowe rynki zawsze jest wyzwaniem. Jeśli
    je lubisz, jesteś specjalistą do spraw ERP oraz chcesz pracować
    w dynamicznym środowisku - dołącz do zespołu!
    Firma obecnie poszukuje osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant wdrożeniowy systemów ERP
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Pełny cykl komunikacji z Klientem w zakresie wdrażania sytemu ERP
    * Ścisły kontakt, omawianie i rozumienie potrzeb Klienta,
    umiejętność przekształcania tego w zadania dla programisty,
    oddanie prac do Klienta
    * Wykonanie miesięcznych planów obsługi Klienta oraz raportowanie
    wyników pracy

    ***** Nasze oczekiwania:

    * <strong> Doświadczenie 2+ we wdrażaniu systemów ERP takich, jak:
    Comarch, Sage i podobnych</strong>
    * Ogólna znajomość obiegu dokumentów i typowych procesów
    biznesowych
    * <strong>Doświadczenie w aktywnej komunikacji z Klientem</strong>
    * Zdolność do samodzielnej, systematycznej i efektywnej pracy
    * Prawo jazdy kategorii B
    * Dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność
    * Chęć do nauki i przyswajania nowej wiedzy

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość języków angielskiego i/lub rosyjskiego
    * Znajomość systemów z rodziny 1C:Enterprise 8
    * Znajomość polskiej rachunkowości oraz ogólne pojęcia o obiegu
    dokumentów handlowych (faktury itp)
    * Umiejętność ujęcia rzeczy skomplikowanych w prostych słowach

    ***** Oferujemy:

    * Stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę na pełen etat lub
    kontrakt B2B
    * Dobrą podstawę oraz atrakcyjną premię za realizację wyników
    * Udział we wdrażaniu na polski rynek nowych innowacyjnych systemów
    * Pracę w młodym, ambitnym zespole
    * Dużo nowych wyzwań
    * Szkolenia wewnętrzne
    * Stałe godziny pracy: pon-pt 9.00-17.00

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2003
    => => =>