PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant wdrożeniowy/integracji - rozwiązania IdM - Id

  • 1. Data: 2016-05-05 10:10:04
    Temat: Warszawa => Konsultant wdrożeniowy/integracji - rozwiązania IdM - Id
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy istniejącej na rynku od 1990 roku,
    zajmującej się szeroko pojętym identity management, poszukujemy
    obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant wdrożeniowy/integracji - rozwiązania IdM - Identity
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * udział w projektach wdrożeniowych systemów klasy IdM/IGA/IAM
    * analiza, projektowanie, wdrażanie, konfiguracja, diagnoza i
    rozwiązanie problemów, wsparcie klientów końcowych,
    * programowanie i kastomizacja interfejsów (API) dla wdrażanych
    systemów (Java, JavaBeans, webservices),
    * prowadzenie prezentacji produktowych, przygotowanie
    pilotażowych/próbnych wdrożeń
    * szkolenia dla użytkowników końcowych,
    * wsparcie procesów posprzedażowych,
    * tworzenie PoC,
    * współpraca z innymi zespołami wewnątrz organizacji,

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * praktyczna wiedzy w następujących obszarach:
    ** znajomość zagadnień dotyczących integracji różnych typów
    systemów informatycznych,
    ** doświadczenie i umiejętność programowania w języku Java,
    BeanShell/JavaScript, JSP/Servlets,
    ** praktycznej znajomość HTTP, XML, SPML/SOAP, XSLT, XML Schema,
    ** znajomość jednego z popularnych serwerów aplikacyjnych:
    Tomcat, JBoss, WebSphere, Weblogic,
    ** technologie webowe,
    ** znajomość podstaw administracji dla systemów Active
    Directory, Windows Server, UNIX/Linux na poziomie zarządzania
    własnym środowiskiem testowym,
    ** znajomość podstaw projektowania procesów biznesowych,
    szczególnie w obszarze procesów IT,
    * wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: informatyka,
    telekomunikacja, matematyka, fizyka),
    * doświadczenie pracy w zespołach wdrożeniowych,
    * analityczne myślenie, dociekliwość w rozwiązywaniu problemów,
    * zdolność szybkiego uczenia się nowych rozwiązań i technologii,
    * dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej
    komunikatywnym oraz sprawnego poruszania się po dokumentacji,
    * samodzielności w pracy, w szczególności w zakresie zdobywania
    wiedzy i organizacji zleconych zadań,
    * zdolności interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole i
    komunikatywności

    ***** Dodatkowe atuty:

    * programowanie w językach skryptowych, np. Perl, TCL, Python,
    * narzędzia wpierające programowanie w Java

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie,
    * atrakcyjne szkolenia,
    * pracę w dynamicznej rozwijającej się firmie,
    * stabilne zatrudnienie,
    * możliwość rozwoju zawodowego,
    * pakiet świadczeń dodatkowych,
    * dogodną lokalizację w centrum Warszawy,
    * przyjazną atmosferę pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=478ef525a6fe82038471c61dad3db30c