PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interacti

  • 1. Data: 2019-11-19 11:00:03
    Temat: Warszawa => Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interacti
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest warszawska firma z branży IT/Telco, ze
    wschodniej części miasta, specjalizująca się w obsłudzie
    klientów zewnętrznych, współpracująca zarazem z topowymi
    markami. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Cent
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
    Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
    Przyjazna współpraca z klientem,
    Wspieranie rozwoju systemów,
    Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.

    ***** Nasze super wymagania:

    Minimum 2 letnie Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu
    systemów Call Center
    Dobra znajomość CIC - Customer Interaction Center firmy
    Genesys/Interactive Intelligence i doświadczenie w pracy z tym
    systemem
    Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC,
    IVR, CTI,Dialer).
    Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
    Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
    Gotowość do sporadycznego pełnienia dyżurów ('bycia pod
    telefonem") w razie krytycznych zgłoszeń
    Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
    Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do
    pełnienia dyżurów serwisowych,
    Umiejętności pracy w zespole projektowym.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).

    ***** Oferujemy:

    Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - 1, maksymalnie 2 spotkania
    Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
    Premię kwartalną
    Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
    bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
    Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
    Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
    Możliwość rozwoju i awansu,
    Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i
    zagranicznych,
    Elastyczne godziny pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>