PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant - Wdrożeniowiec - MS Project Server <=

  • 1. Data: 2015-10-03 14:27:26
    Temat: Warszawa => Konsultant - Wdrożeniowiec - MS Project Server <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na
    rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT klasy ERP
    (Microsoft Gold Partner) szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant - Wdrożeniowiec - MS Project Server
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Udział w zewnętrznych projektach wdrożeniowych MS Project Server
    * Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej w firmie
    metodyki
    * Rekomendowanie możliwości rozbudowy i optymalizacji systemu,
    * Parametryzacja i przygotowanie systemu na podstawie wymagań
    Klienta,
    * Prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników
    końcowych,
    * Codzienna współpraca z działem programistów nad zmianami /
    implementacją MS Project Server
    * Wsparcie użytkowników systemu

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie minimum dwa lata w realizacji projektów
    wdrożeniowych MS Project Server
    * Umiejętność samodzielnej konfiguracji MS Project Server
    * Mile widziana znajomość MS Sharepoint
    * Praktyczna znajomość i doświadczenie w realizacji procesów
    wdrożeniowych w całym cyklu życia projektu
    * Gotowość do częstych podróży służbowych na terenie Polski
    * Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
    * Dobra znajomość języka angielskiego
    * Umiejętność tworzenia dokumentacji wdrożeniowej
    * Umiejętności analityczne oraz samodzielnego rozwiązywania
    problemów
    * Komunikatywność

    ***** Firma oferuje:

    * Umowę o pracę lub kontrakt
    * Narzędzia pracy
    * Pakiet socjalny

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/780-b163987e73c085d7e97a8
    3ffdba7.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=22a16c7c68f4b02e44e6c0c34a965fe2