PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Key Account Manager <=

  • 1. Data: 2023-03-30 11:00:02
    Temat: Warszawa => Key Account Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient jest jedną z największych polskich firm
    teleinformatycznych wdrażających nowoczesne technologie. Firma
    została założona w roku 1988. Spółka od daty założenia
    rozwija się bardzo dynamicznie budując Grupę Kapitałową.
    Poszczególne spółki Grupy uczestniczyły i uczestniczą w
    informatyzacji kluczowych sektorów gospodarki oraz sektora
    administracji rządowej i samorządowej. Siedziba główna naszego
    Klienta znajduje się w Gliwicach, a oddziały firmy są
    rozmieszczone w głównych miastach na terenie kraju.

    *****
    ***** Key Account Manager
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
    * Samodzielne pozyskiwanie klientów zarówno krajowych, jak i
    zagranicznych przy wykorzystaniu wszystkich kanałów
    komunikacyjnych
    * Bieżąca i bezpośrednia obsługa klientów (poprzez kontakt
    mailowy, telefoniczny oraz spotkania)
    * Kreowanie potrzeb Klientów zgodnych z ofertą firmy oraz
    wyznaczonymi celami sprzedażowymi
    * Budowanie z klientami relacji opartych na zasadach partnerskiej
    współpracy
    * Kontakty z kontrahentami oraz partnerami biznesowymi
    * Współpraca z zespołem techniczno-handlowym w zakresie
    przygotowania ofert oraz materiałów marketingowych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 3-letnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży
    usług i rozwiązań IT ze szczególnym uwzględnieniem
    zagranicznego rynku operatorów telekomunikacyjnych oraz ISP
    * Znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Power Point, Excel)
    * Komunikatywna znajomość co najmniej jednego języka obcego na
    poziomie biegłym biznesowym (najlepiej język angielski - poziom
    B2+)
    * Samodzielność
    * Zaangażowanie i silna orientacja na sukces
    * Optymistyczne podejście do świata i ludzi :)
    * Wysokie umiejętności interpersonalne (komunikatywność,
    umiejętność słuchania, kreatywność, kultura osobista)
    * Czynne prawo jazdy kat. B

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Wykształcenie techniczne z zakresu szeroko rozumianego IT będzie
    dodatkowym atutem.

    ***** Proponujemy:

    * Umowę o pracę bądź kontrakt B2B
    * Płatny urlop na B2B
    * Motywujący system wynagradzania (duże prowizje!)
    * Pracę w jednej z największych i najstabilniejszych firm IT w
    Polsce z ponad 30 letnim doświadczeniem rynkowym, notowaną na
    GPW w Warszawie
    * Możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych
    systemach informatycznych
    * Wsparcie Twojego rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w
    konferencjach branżowych, szkoleniach i imprezach integracyjnych
    * Narzędzia niezbędne do pracy na tym stanowisku
    * Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
    * Karnet sportowy (OK System)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>