PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Key Account Manager <=

  • 1. Data: 2021-04-17 13:15:04
    Temat: Warszawa => Key Account Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    TeamQuest to wyspecjalizowana agencja rekrutacyjna. Blisko 13-letnie
    doświadczenie w branży rekrutacji IT pozwala nam na kreowanie
    kierunków jej rozwoju dzięki czemu każdy z członków zespołu
    ma realny wpływ na to jak postrzegana jest nasza firma. Jeśli
    jesteś osobą ambitną, samodzielną i lubisz się rozwijać to
    ta praca jest dla Ciebie.

    *****
    ***** Key Account Manager
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i Unii Europejskiej
    * Analiza potrzeb Klientów i dopasowanie najlepszego modelu usług
    * Prowadzenie negocjacji sprzedażowych
    * Po okresie wdrożenia, zarządzanie zespołem konsultanów /
    rekruterów IT
    * Rejestracja aktywności sprzedażowej w dedykowanym rozwiązaniu -
    system CRM

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Co najmniej dwu letnie doświadczenie w sprzedaży usług
    dedykowanych do klienta biznesowego w szczególności usług
    rekrutacyjnych lub/i eventowych
    * Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych zarówno drogą
    telefoniczną jak i podczas spotkań.
    * Podejście "can-do" - zawsze szukamy nowych rozwiązań,
    * Otwartość na komunikację z różnymi osobami - na co dzień
    będziesz miał styczność z liczną grupą rozmówców.
    * Znajomość języka angielskiego min. B2

    ***** Mile widziane:

    * Teoretyczna znajomość technologii IT

    ***** Proponujemy:

    * Wiedzę, którą chętnie przekażemy,
    * Solidną podstawę + jeszcze lepsze prowizje,
    * Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy blisko stacji metra "Rondo
    Daszyńskiego',
    * Duże biurko i wygodny fotel,
    * Szybki laptop + dodatkowy monitor 22'-24",
    * Elastyczne godziny pracy (8:00-18:00),
    * Prywatną opiekę medyczną
    * Świetną atmosferę - jesteśmy na prawdę zgranym zespołem i
    wzajemnie sobie pomagamy - wszyscy jesteśmy też "na ty"

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2104
    => => =>