PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Java EE/SOA Developer <=

  • 1. Data: 2019-11-22 12:45:08
    Temat: Warszawa => Java EE/SOA Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednego z liderów na rynku rozwiązań IT
    związanych z IT Security, część większej grupy spółek IT,
    realizującej projekty dla sektora publicznego oraz biznesowego,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Java EE/SOA Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Integracja aplikacji i komponentów za pomocą technologii
    middleware Oracle i/lub WSO2,
    * Projektowanie, tworzenie, uruchamianie procesów BPEL / BPM,
    * Projektowanie, tworzenie, uruchamianie procesów przetwarzających
    komunikaty na szynie danych,
    * Projektowanie i tworzenie usług sieciowych SOAP i REST w celu
    integracji rozwiązań opartych o szynę danych z systemami
    trzecimi,
    * Implementacja testów stworzonych rozwiązań za pomocą narzędzi
    JDeveloper oraz Oracle Service Bus 12c, Oracle SOA Suite 12c lub
    Eclipse / WSO2 Enterprise Integrator,
    * Współpraca z zespołem analitycznym oraz zespołem testów w
    ramach zadań związanych z bieżącymi pracami projektowymi i
    developerskimi.

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z implementacją
    rozwiązań opartych o warstwę SOA (Oracle SOA Suite 11g/12c,
    WSO2 Enterprise Integrator lub równoważne)
    * Dobra znajomość Java EE
    * Praktyka w zakresie tworzenia testów jednostkowych oraz pracy z
    narzędziami przeznaczonymi do testowania aplikacji SOA,
    znajomością metodyk i dobrych praktyk
    * Wykształcenie wyższe inżynierskie

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość Spring, EJB, Oracle ADF
    * Znajomość nowoczesnych metodyk projektowania i tworzenia
    oprogramowania,
    * Doświadczenie w zakresie SOA Governance & Best Practices,
    * Doświadczenie w zakresie zarządzania politykami bezpieczeństwa
    (Policy management),
    * Doświadczenie w dziedzinie tworzenia usług sieciowych SOAP/REST,
    * Znajomość cyklu tworzenia oprogramowania i procesów DevOps
    (Ansible, Docker, OKD).

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pracę w dynamicznych i kreatywnych zespołach projektowych,
    * Udział w ambitnych projektach,
    * Szkolenia i certyfikacje,
    * Elastyczne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę lub innych
    form współpracy,
    * Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń grupowych,
    kart Benefit, lekcji języka angielskiego.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1911
    => => =>