PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Java Developer ze znajomością SQL, min. 2 lata doświadc

  • 1. Data: 2017-07-21 11:00:02
    Temat: Warszawa => Java Developer ze znajomością SQL, min. 2 lata doświadc
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Naszym klientem jest międzynarodowa firma IT oferująca rozwiązania
    związane z big data m.in. dla rynku motoryzacyjnego i
    ubezpieczeń. Obecnie poszukujemy osób do warszawskiego oraz
    poznańskiego oddziału, na stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer ze znajomością SQL, min. 2 lata doświadczenia
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Implementacja nowych produktów w oparciu o technologie Java/Big
    Data (Cloudera Stack - nie jest wymagana znajomość, developer
    zostanie wprowadzny w Cloudera)
    * Rozwój i dostosowanie aktualnych systemów do potrzeb klientów
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Ścisła współpraca z analitykami, działem technicznym, User
    Experience oraz testów
    * Naprawa błędów w fazie testów w aplikacjach
    * Długofalowa praca nad różnymi projektami

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
    * Minimum 2 lata doświadczenia w komercyjnych projektach
    realizowanych w technologiach Java/J2EE/SQL
    * Znajomość technologii J2EE (przynajmniej podstawy) oraz wzorców
    projektowych - GOF, MVC, Tomcat, JPA
    * Wymóg konieczny - znajomość SQL i relacyjnych baz danych
    (Oracle/MySQL/PostgreSQL), umiejętność tworzenia złożonych
    zapytań i optymalizacji
    * Znajomość narzędzie takich jak JIRA, GIT/SVN, Eclipse/InteliJ
    Idea, Maven, Jenkins
    * Wymagana jest znajomość języka angielskiego umożliwiająca
    swobodną komunikację (pisemną i ustną)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość UNIX shell, umiejętność tworzenia złożonych
    skryptów
    * Znajomość technologii Web - HTML5/CSS, JavaScript (SPA Frameworks)
    otwartość na technologie frontend'owe, chęć rozwoju w kierunku
    Full Stacka (mile widziane, ale nie wymagane)
    * Doświadczenie z technologią Big Data (Cloudera Hadoop)
    * Doświadczenia z Pivotal Cloud Foundry

    ***** Proponujemy:

    * Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
    * Rozwój kompetencji i poznanie nowych technologii: Hadoop/Cloudera,
    Pivotal Cloud Foundry, Microservice Architecture
    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
    * Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
    * Opieka medyczna dla pracownika i jego rodziny
    * Ubezpieczenie grupowe
    * Obiady

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>