PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Java Developer / Team Leader <=

  • 1. Data: 2018-09-19 16:30:02
    Temat: Warszawa => Java Developer / Team Leader <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym Klientem jest ekspert w technologiach Java, Oracle, Spring,
    Angular i innych, firma tworząca oprogramowanie i budująca
    zaawansowane rozwiązania klasy CRM oraz inne systemy, a także
    świadcząca usługi doradcze IT. Do zespołu firmy
    współpracującego z globalnymi markami oraz polskimi liderammi
    branży telekomunikacyjnej szukamy doświadczonego specjalisty na
    stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer / Team Leader
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Pełnienie obowiązków lidera zespołu deweloperskiego (około 6
    Java Developerów na poziomie od Juniora do Seniora),
    * Udział w rozwoju projektu dla klienta z branży telekomunikacyjnej
    - aplikacje do obsługi klienta (klasy CRM) oraz integracje
    pomiędzy systemami,
    * Praca z wykorzystaniem technologii: Java8, integracji opartej na WS
    i REST, Spring, mybatis, baza danych Oracle 12c.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Praktyczna znajomość działania i zasad programowania obiektowego
    z wykorzystaniem Java 8,
    * Dobra znajomość zagadnień związanych z tworzeniem aplikacji
    webowych:
    ** biblioteki i framework'i
    ** sposoby uwierzytelniania w aplikacjach webowych oraz wiedza z
    zakresu dostępnych na rynku gotowych platform i bibliotek
    opensource
    ** serwery webowe / aplikacji
    * Dobra znajomość technologii backend takich jak: Spring, myBatis
    (lub odpowiedników),
    * Wiedza z zakresu integracji systemów w oparciu o SOAP, REST,
    * Umiejętność projektowania struktur danych i posługiwania się
    bazami danych (Oracle, MySQL, Postgress),
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem developerów (lub chęć
    rozwoju w tym obszarze), w szczególności:
    ** dekompozycja projektu / dużych zmian na mniejsze kawałki,
    które mogą być realizowane przez innych developerów w zespole
    ** delegowanie oraz odbieranie zadań od developerów
    ** wsparcie (coaching) mniej doświadczonych developerów
    ** proces Codereview dla developerów w zespole
    * Znajomość bibliotek Open Source ułatwiających i
    przyspieszających tworzenie aplikacji,
    * Współpraca z Klientem w celu opracowania optymalnej architektury
    rozwiązania i poszczególnych modułów systemów,
    * Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
    * Chęć zdobywania i dzielenia się wiedzą,
    * Silne zdolności analityczne / kreatywne podejście do
    rozwiązywania problemów projektowych,
    * Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o kontrakt B2B,
    * Pracę z doświadczonym zespołem deweloperskim,
    * Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
    * Dofinansowanie udziału w konferencjach branżowych,
    * Firmową biblioteczkę,
    * Prywatną opiekę medyczną,
    * Płatny urlop przy B2B,
    * Elastyczne godziny pracy,