PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Java Developer (23 000 - 26 500 PLN netto miesięcznie) <= › Warszawa => Java Developer (23 000 - 26 500 PLN netto miesięcznie) <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Java Developer (23 000 - 26 500 PLN netto miesięcznie) <=
    Date: Mon, 17 Jul 2017 08:10:02 +0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, wiodącego dostawcy usług IT na rynku, który
    projektuje innowacyjne rozwiązania biznesowe dla firm z rynku
    skandynawskiego, w szczególności dla branży telekomunikacyjnej,
    ubezpieczeniowej i farmaceutycznej, poszukujemy osób na
    stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer (23 000 - 26 500 PLN netto miesięcznie)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Praca w siedzibie firmy na południu Szwecji w malowniczej
    miejscowości Karlskrona (dobre połączenie promem z Gdyni) w
    oparciu o zatrudnienie w polskiej firmie z Warszawy na kontrakt
    * Analiza wymagań biznesowych,
    * Określanie zadań implementacyjnych i testowych,
    * Implementacja funkcjonalności biznesowych wraz z testami *
    jednostkowymi,
    * Implementacja testów funkcjonalnych,
    * Projektowanie, wykonanie i analiza testów niefunkcjonalnych,
    * Analiza kodu pod kątem jakości przez proces code-review,
    * Praca w międzynarodowym zespole SCRUM.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Minimum 3 lata doświadczenia komercyjnego w programowaniu w Java,
    * Minimum 3 lat doświadczenia w obszarze implementacji dużych
    systemów informatycznych,
    * Wykształcenia wyższego na kierunkach: inżyniera oprogramowania,
    informatyka lub pokrewne,
    * Bardzo dobrej znajomości języka JAVA,
    * Doświadczenie pracy z REST API,
    * Doświadczenia w pracy z systemem Linux i Windows,
    * Dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    pozwalającej na swobodną komunikację,
    * Motywacji do osiągania wyznaczonych celów,
    * Dobrze rozwiniętych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość architektury WSO,
    * Znajomość bazy danych Cassandra,
    * Znajomość technologii AWS,
    * Znajomość języka SCALA i narzędzia Akka,
    * Doświadczenie pracy w sektorze telekomunikacyjnym,
    * Doświadczenie w Agile Development.

    ***** Proponujemy:

    * Sprawny i szybki proces rekrutacyjny
    * Bardzo atrakcyjne warunku zatrudnienia - wynagrodzenie: 14 000 - 17
    000 PLN netto/mies. + VAT (w zależności od posiadanych
    umiejętności technicznych) plus dodatek do pensji w celu
    pokrycia wydatków w Szwecji - 9 500 tys. PLN netto/mies.
    * Wsparcie przy relokacji (zapewnienie mieszkania na miejscu),
    * Stabilną pracę na kontrakcie B2B (na początek umowa na okres
    próbny- 3-miesiące, po jej zakończeniu kontrakt bezterminowy z
    3 miesięcznym okresem wypowiedzenia) poprzez polską firmę z
    Warszawy
    * Możliwość rozwoju zawodowego,
    * Dostęp do najnowszych technologii, narzędzi oraz szkoleń,
    * Ciekawą i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1707
    => => =>