PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Inżynier ds. Bezpieczeństwa IT <=

  • 1. Data: 2016-07-30 10:40:02
    Temat: Warszawa => Inżynier ds. Bezpieczeństwa IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, wiodącego operatora telekomunikacyjnego w
    Polsce, dostarczającego rozwiązania dla biznesu, szukamy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** Inżynier ds. Bezpieczeństwa IT
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Współpraca w tworzeniu i rozwijaniu standardów bezpieczeństwa IT
    * Monitorowanie działań użytkowników w systemach informatycznych i
    wykrywanie naruszeń dot. bezpieczeństwa IT
    * Administracja siecią LAN/WAN i/lub systemami Unix/Linux i Windows.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Min 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa IT
    * Praktyczne doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa: sieci, baz
    danych, systemów operacyjnych (Windows, Linux/Unix)
    * Znajomość systemów wykrywania i zapobiegania włamaniom (IDS,
    IPS) oraz systemów wykrywania intruzów i aktywnej ochrony (IDP)
    * Bardzo dobra znajomość zagadnień takich jak firewalle, serwery
    autoryzacji, VPN, proxy, serwery filtrujące, bezpieczeństwo
    aplikacji www, SOX, Active Directory, DNS
    * Umiejętność konfiguracji i zarządzania zaawansowanymi
    urządzeniami sieciowymi (LAN/WAN/Internet)
    * Znajomości możliwych zależności na linii SIEM - urządzenia, z
    których zbierane są logi
    * Dobra znajomość języka angielskiego

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie.
    * Umowa o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie
    próbnym.
    * Wymiar czasu pracy w trybie dziennym + dyżury
    * Dodatkowe świadczenia regulaminowe: telefon komórkowy na zasadach
    obowiązujących w Spółce.
    * Świadczenia opcjonalne:
    ** Abonament medyczny LUX MED w cenie opłacany w 100% przez
    Pracodawcę oraz możliwość wykupienia abonamentu dla członków
    rodziny.
    ** Karnet Benefit Systems (zajęcia sportowo-rekreacyjne na
    terenie całego kraju) opłacany w 50% przez Pracodawcę oraz
    możliwość wykupienia karnetów dla członków rodziny.
    ** Dofinansowanie do nauki języka angielskiego.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1607
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=70d0cff7295bb8d1c0c47ad366ed2738