PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Inżynier Systemowy - Storage i Backup <=

  • 1. Data: 2017-03-23 09:50:02
    Temat: Warszawa => Inżynier Systemowy - Storage i Backup <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy,
    dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Inżynier Systemowy - Storage i Backup
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * udział w projektach wdrożeniowych z zakresu backupu i archiwizacji
    * wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert od strony
    technicznej
    * realizacja zleceń serwisowych w obszarze kompetencji
    * opracowywanie dokumentacji technicznej
    * udział w spotkaniach z Klientami, konsultacje techniczne
    * poszerzanie wiedzy, zdobywanie wskazanych certyfikatów
    * przygotowanie PoC

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * wykształcenie minimum średnie o kierunku informatycznym lub
    zbliżonym
    * minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    * szeroka znajomość zagadnień z branży IT
    * bardzo dobra znajomość zagadnień sieciowych
    * bardzo dobra znajomość środowisk i aplikacji biurowych
    (Microsoft, Office, Desktopy, serwery Intel, stacje robocze,
    techniki wirtualizacji itp.)
    * znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie
    dokumentacji, udział w szkoleniach i współpracę z Klientami
    anglojęzycznymi
    * bardzo dobra znajomość rozwiązań backupu (CommVault, NetBackup,
    BackupExec, Veeam lub inne)
    * bardzo dobra znajomość systemów storage (IBM, EMC, HITACHI,
    NetApp, Huawei, HPE) oraz infrastruktury SAN
    * znajomość architektury i działania protokołów oraz standardów
    sieci LAN
    * znajomość rozwiązań wirtualizacyjnych (Vmware, Hyper-V, KVM,
    OVM)
    * sprawne posługiwanie się językami skryptowymi
    * prawo jazdy kat. B

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość bibliotek taśmowych Oracle, IBM, HP, Dell
    * posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dla klauzuli ZASTRZEŻONE

    ***** Proponujemy:

    * Dodatkowe szkolenia pozwalające podnosić kwalifikacje pracownika
    * Atrakcyjne warunki zatrudnienia
    * Pracę w przyjaznej, dynamicznej, "niekorporacyjnej" atmosferze
    * Ciekawe wyzwania zawodowe oraz realizację projektów w oparciu o
    nowe technologie i rozwiązania różnych producentów
    * Możliwość wpływania na kierunek rozwoju firmy
    * Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę, umowa cywilno-prawna)
    * Własne laboratorium do testów
    * Nieograniczone miejsca parkingowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>