PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => IT Project Manager (projekty webowe) <=

  • 1. Data: 2017-08-17 11:15:02
    Temat: Warszawa => IT Project Manager (projekty webowe) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla jednego z naszych Klientów Agencji reklamowej, działającej od
    15 lat w obszarach multimediów i digital w Polsce i krajach
    Europy Środkowej, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** IT Project Manager (projekty webowe)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * zarządzanie budżetem, zakresem oraz ryzykiem w projekcie
    * umiejętność współpracy ze zespołem pracowników wewnętrznych
    i zewnętrznych w tym umiejętność budowania relacji
    * bieżąca analiza postępu prac, w razie konieczności - adaptacja
    procesów
    * koordynacja pracy osób zaangażowanych w realizację projektu
    * monitorowanie jakości w projekcie
    * raportowanie statusu prac oraz tworzenie dokumentacji projektowej,
    * współpraca z analitykiem, architektem, programistami, grafikami,
    accountami, prezesami oraz kadrową :)

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Projektu w branży
    IT (1-2 lata minimum)
    * znajomość SCRUM lub KANBAN
    * bardzo dobra znajomość narzędzi Youtrack lub Jira
    * znajomość języka angielskiego
    * dobra znajomość i rozumienie technologii webowych i interakcji
    pomiędzy nimi
    * zdolności analityczne, wnikliwość
    * wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i interpersonalne
    * dynamizm w działaniu, otwartość na zmian

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w: programowaniu frontend/backend, UX, analityce
    biznesowej, mediach społecznościowych, analizie statystycznej

    ***** Proponujemy:

    * udział w ciekawych, zróżnicowanych i zaawansowanych
    technologicznie projektach
    * dogodną lokalizację siedziby firmy
    * możliwość współpracy w oparciu o dowolną formę umowy, w
    zależności od preferencji kandydata
    * elastyczny czas pracy
    * stabilność zatrudnienia

    Aplikuj tu / Send your CV: