PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => IT Project Manager (projekt 9-12 miesięczny) <=

  • 1. Data: 2018-07-16 09:45:02
    Temat: Warszawa => IT Project Manager (projekt 9-12 miesięczny) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla jednego z naszych Klientów dużej, międzynarodowej firmy,
    aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** IT Project Manager (projekt 9-12 miesięczny)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Możliwość wzięcia udziału w projekcie transformacji cyfrowej
    * Możliwość wzięcia udziału w unikalnych projektach w Polsce w
    zakresie budowy i rozwoju hurtowni danych oraz rozwiązań big
    data, przebudowy rozwiązań e-commerce, CRM, supply chain
    excellence
    * Współtworzenia rozwiązań kluczowych dla biznesu
    * Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego
    oczekiwaniami.
    * Zarządzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich
    pracami.
    * Uzgadnianie rozwiązań z klientem wewnętrznym w zakresie
    wdrażanych funkcjonalności
    * Opracowywanie zintegrowanych planów wdrożeń nowych usług i zmian
    w usługach
    * Przygotowywanie propozycji koncepcji nowej usługi IT lub zmiany w
    usłudze IT we współpracy z właścicielem usługi
    * Zarządzanie projektami ze szczególnym zwróceniem uwagi na
    kategoryzację projektów uwzględniając istotność, skalę,
    czas trwania oraz poziom ryzyka w projekcie
    * Skuteczne wdrażanie projektów zgodnie z harmonogramem i
    przewidzianym budżetem
    * Dostarczenie/wycofanie określonej usługi IT w ramach
    przewidzianego budżetu i w określonym czasie
    * Opracowywanie harmonogramów i budżetu projektu.
    * Bieżąca kontrola prowadzonych prac projektowych
    * Zarządzanie ryzykiem
    * Zarządzanie repozytorium projektowym i wersjami dokumentów.
    * Wsparcie jednostek odpowiedzialnych za dostarczanie rozwiązań.
    * Raportowanie i prezentowanie postępów prac
    * Dostarczanie niezbędnych informacji oraz ocena stanu projektu,
    * Dokonywanie przeglądu stosowania procedur projektowych i
    proponowanie ich modyfikacji
    * Rozwiązywanie problemów i konfliktów

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne lub ekonomiczne;
    * Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
    * Umiejętność stosowania w praktyce metodyki zarządzania
    projektami;
    * Doświadczenie w zarządzaniu projektami wewnątrz organizacji oraz
    z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
    * Pełna odpowiedzialność za budżet, harmonogram, zakres i sukces
    projektu;
    * Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym;
    * Orientacja na realizację celów biznesowych;
    * Umiejętność działania pod presją czasu;
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    * Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
    * Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w zarządzaniu projektami w środowisku
    międzynarodowym;
    * Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań klasy BI, CRM i/lub
    e-commerce;
    * Doświadczenie z zakresu wdrażania narzędzi z zakresu wsparcia
    zarządzania łańcuchem dostaw;
    * Doświadczenie w branży retail;
    * Umiejętności analityczne;
    * Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i
    przekonywania do innego punktu widzenia;
    * Certyfikat PMI lub Prince 2;
    * Certyfikat w zakresie prowadzenia projektów metodami zwinnymi.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Laptop, komórka
    * Szkolenia dopasowane do potrzeb
    * Zadaniowy czas pracy
    * Opieka medyczna, możliwość korzystania z karty sportowej lub
    żywieniowej - na życzenie kandydata

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1807