PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => IT Project Manager / Product Owner <=

  • 1. Data: 2017-07-20 10:40:02
    Temat: Warszawa => IT Project Manager / Product Owner <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, który jest Data Science Housem poszukujemy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** IT Project Manager / Product Owner
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie koncepcji projektów, wstępnych analiz wykonalności,
    harmonogramów;
    * Monitorowanie prac programistycznych i raportowanie ich postępów
    prac bezpośrednio do Zarządu;
    * Współpraca z innymi PO w zakresie dobrych praktyk realizacji
    projektów informatycznych;
    * Ścisła współpraca z zespołem programistycznym;
    * Współpraca z innymi działami firmy w celu kompleksowej obsługi
    projektów;
    * Udział w rozwoju innowacyjnych i zaawansowanych systemów IT
    opartych o Big Data i najnowsze technologie;
    * Merytoryczne wsparcie zespołu programistów.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Doświadczenia w kierowaniu zespołem programistycznym lub
    stanowisku IT Project Managera / Product Ownera/ Scrum Mastera;
    * Praktyczna znajomość metodologii agile (Scrum, Kanban);
    * Praktycznej wiedzy z zakresu inżynierii oprogramowania i
    architektury rozwiązań IT;
    * Doświadczenie w pracy na stanowisku Programisty Java/Python lub JS
    * Umiejętności kształtowania swojej roli jako lidera oraz
    zdolności do skutecznego rozwijania zaangażowania członków
    zespołu;
    * Analitycznego myślenia oraz umiejętności rozwiązywania
    problemów;
    * Dobrej znajomości języka angielskiego.

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość uczestniczenia w bardzo ambitnych projektach i realny
    wpływ na kształt tworzonego oprogramowania;
    * Możliwość rozwoju i budowy wysokowydajnych oraz skalowanych
    rozwiązań i systemów;
    * Elastyczne godziny pracy w biurze w świetnej lokalizacji w
    Warszawie;
    * Miła atmosfera w pracy, gdzie Twoje zaangażowanie i chęci są
    doceniane;
    * Zapewniamy brak nudy i nieformalny klimat;
    * Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności;
    * Chillout room z Play Station i VR;
    * W trosce o dobrą kondycję zapewnimy Ci również opiekę medyczną
    i kartę Multisport.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1707