PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => HeadHunter - Rekruter (obszar Sprzedaż & Marketing) <=

  • 1. Data: 2018-08-10 13:30:02
    Temat: Warszawa => HeadHunter - Rekruter (obszar Sprzedaż & Marketing) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    TeamQuest to agencja rekrutacyjna wyspecjalizowana w rekrutacjach IT.
    10-letnie doświadczenie w branży pozwala nam na kreowanie
    kierunków jej rozwoju dzięki czemu każdy z Konsultantów ma
    realny wpływ na to jak postrzegana jest firma. Jeśli jesteś
    osobą ambitną, samodzielną i lubisz się rozwijać to ta praca
    jest dla Ciebie.

    *****
    ***** HeadHunter - Rekruter (obszar Sprzedaż & Marketing)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Realizacja projektów rekrutacyjnych,
    * Bieżące doradztwo i współpraca w zakresie sprzedaży usług B2B
    we współpracy z działem handlowym,
    * Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi Kandydatami
    (telefonicznie, mailowo, spotkania),
    * Dbanie o prawidłowy przebieg informacji na każdym etapie procesu
    rekrutacyjnego (od zainteresowania kandydata ofertą do początku
    jego pracy w firmie Klienta).
    * Zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji kandydatów,

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
    * Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji do obszaru Sprzedaży &
    Marketingu,
    * Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji biznesowych,
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Zaangażowanie - codziennie czeka nas dużo zadań,
    * Motywację - dużo jej potrzebujemy ponieważ pracujemy w trudnej
    branży,
    * Chęć rozwoju - branża jest jedną z najszybciej rozwijających
    się dlatego musimy być na bieżąco,
    Grę zespołową - pracujemy w zgranym team'ie i potrzebujemy osób,
    które jeszcze bardziej go wzmocnią,
    * Podejście "can-do" - "niektórzy szukają powodów, inni
    sposobów',
    * Pewność siebie - jesteśmy specjalistami w swojej pracy :) ,
    * Otwartość na kontakt z dużą grupą kandydatów - każdy projekt
    rekrutacyjny jest nieco inny dzięki czemu masz możliwość
    porozmawiania z bardzo szerokim spektrum kandydatów.

    ***** Proponujemy:

    * Pracę z bardzo doświadczonymi Konsultantami
    * Wiedzę, którą chętnie przekażemy,
    * Solidną podstawę + jeszcze lepsze prowizje,
    * Autorski system do zarządzania rekrutacją pozwalający na szybkie
    wyszukanie pasujących kandydatów z bazy ponad 52 000 CV -
    dzięki temu szybko realizujemy projekty dla Klientów i zarabiamy
    prowizję :),
    * Okres wdrożenia byś miał czas na naukę ,
    * Jasno sprecyzowaną ścieżkę rozwoju i kilka opcji wyboru (np.
    Konsultant 360, Team Leader, Senior Konsultant, Pre-sales
    Konsultant, etc.),Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy blisko
    stacji metra "Rondo Daszyńskiego',
    * Duże biurko i wygodny fotel,
    * Szybki laptop + dodatkowy monitor 22'-24",
    * Okazjonalną pracę zdalną,
    * Elastyczne godziny pracy (8:00-18:00),
    * 2 wewnętrzne szkolenia tygodniowo,
    * Co miesięczne wyjścia służbowe (Prezes płaci :) ), ostatnio
    byliśmy na gokartach, strzelnicy i paintball'u (zdjęcia możesz
    zobaczyć na FB),
    * Świetną atmosferę - jesteśmy na prawdę zgranym zespołem i
    wzajemnie sobie pomagamy - wszyscy jesteśmy też "na ty',
    * Podwyżki :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1808