PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Front-end developer - HTML, CSS i JavaScript <=

  • 1. Data: 2015-10-13 09:39:09
    Temat: Warszawa => Front-end developer - HTML, CSS i JavaScript <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla Naszego Klienta, agencji interaktywnej realizującej projekty
    e-commerce, mobile, interactive, poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Front-end developer - HTML, CSS i JavaScript
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * Programowanie front-endu aplikacji internetowych z wykorzystaniem
    HTML, CSS i JavaScript.
    * Optymalizację stosowanych rozwiązań.
    * Przygotowywanie dokumentacji do zrealizowanych projektów.
    * Współpraca m.in. z zespołami programistów, testerów,
    projektantów.

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Bardzo dobra znajomość XHTML / HTML5, CSS3.
    * Dobra znajomość JavaScript:
    ** Ajax,
    ** jQuery,
    ** JSON
    * Znajomość problemów i różnic w interpretacji standardów przez
    przeglądarki:
    ** IE8+,
    ** Firefox,
    ** Safari,
    ** Chrome,
    ** Opera.
    * Znajomość projektowania stron techniką Responsive Web Design.
    * Kodowanie mailingów oraz znajomość zagadnień związanych z
    obsługą HTML/CSS w programach pocztowych i web mailach.

    ***** Firma oferuje:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
    * Narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
    * Uczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych i ambitnych projektach w
    gronie doświadczonych współpracowników.
    * Przyjazną, twórczą atmosferę pracy.
    * Kontakt z nowymi i innowacyjnymi technologiami.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/6660-ecfdf678ac6f28cca072
    f399c10.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=65c13257d977f16890eb962d42d6428b